View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jaap Stoel Nachtdwaler
|
Posted: Sat Feb 19, 2005 12:35 am Post subject: Geestveruimende middelen |
|
|
Ik las net dat er een opiaat is genaamd lotus. Kan iemand me vertellen wat Lotus is? En zijn er nog meer dingen in die richting? |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Sat Feb 19, 2005 9:10 am Post subject: |
|
|
De zwarte lotus, bedoel je? Nou, als dat zo is: een zwarte lotus is een soort drug die heel gevaarlijk is, en waar je snel aan dood kan gaan. _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Sat Feb 19, 2005 12:17 pm Post subject: |
|
|
Er staat ook informatie over planten en kruiden op de Raganorck webzijde.
Planten en Kruidenleer _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 11:23 am Post subject: |
|
|
Hou alleen even in de gaten of het jou karakter is die deze informatie heeft of dat het de speler is die dingen over bepaalde plantjes weet. Als je de effecten beschrijft van een plant dan is het inderdaad handig om te weten welke dat zijn, als je wil dat je karakter deze planten kent dan vergt dat een periode van toewijding en studie en daar moet je karakter maar net de mogelijkheid toe gehad hebben en zin in gehad hebben.
Voor een ervaren larper is dit onderscheid tussen ooc (out of karakter = uit karakter) informatie en ic (in karakter = wat je karakter weet) informatie overbodig om te vermelden, maar ik noem het even voor diegenen die nog niet zo bekend zijn met het reilen en zeilen van een rollenspel. |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 1:39 pm Post subject: |
|
|
Ik heb de post van Javier verwijderd aangezien het niet om Raganorckse kruiden ging. De Raganorckse kruiden en giffen staan inderdaad op de pagina waarvan eerder de verwijzing is gegeven. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 3:05 pm Post subject: |
|
|
Ehm, die lijst is toch verre van compleet mag ik hopen? of gaat die puur om de dingen die in de wilde woude groeien? |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 6:39 pm Post subject: |
|
|
Ik ken geen bioloog die het lang genoeg in de Wouden overleefd heeft om meer te weten te komen.
Misschien een uitdaging voor een toekomstig karakter Jos? Al kan ik niets garanderen over de levensverwachtiging van een dergelijke beroepsfanaat. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 8:17 pm Post subject: |
|
|
Ik heb al lang geen sterfscéne meer gedaan, best een leuk plan. Maar ik wil eerst wat tijd aan Henrich gaan besteden eigenlijk |
|
Back to top |
|
|
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 12:44 pm Post subject: |
|
|
Ik zie dat de lijst het niet meer doet.
Heeft iemand ergens anders de lijst staan?
Alvast bedankt! |
|
Back to top |
|
|
Victor Arendsz Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 3:20 pm Post subject: |
|
|
Alle oude links werken niet meer omdat de site op een andere url staat tegenwoordig. Het staat allemaal in de encyclopedie op de hoofdpagina. _________________ Victor |
|
Back to top |
|
|
Wynter Sporenzoeker
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 4:13 pm Post subject: |
|
|
Gevonden |
|
Back to top |