View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
meis Nachtdwaler
Joined: 08 Oct 2004 Posts: 102 Location: In mijn eigen fantasiewereldje
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 2:22 am Post subject: |
|
|
*houdt haar vingers ook gekruist* ik hoop eigenlijk tegen die tijd weer te studeren.. maar je weet het maar nooit.
Migs, dat weekend kan ik niet Surpise-party voor mijn papa. Die wordt 50 de 10e. En ik wil het niet missen!! _________________ Atashi no naka wa anata dake. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 8:13 am Post subject: |
|
|
gefeliciteerd Olga |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 2:29 pm Post subject: |
|
|
Happy birthday!!! _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 2:37 pm Post subject: |
|
|
Alle Raganorckers van Harte Gefeliciteerd... en nog vele jaren in deze verdoemde stad gewenst ;) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
Princes_of_Death Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Feb 04, 2005 5:03 pm Post subject: |
|
|
GEFELICITEERD!!! Echt leuk dat jullie zoveel moeite hebben gedaan om een site in elkaar te zetten met alle verhaallijnen enzo dus dan is een dikke gefeliciteerd wel op z'n plek gefeliciteerd aan vooral alle mensen die zo hard hebben gewerkt om het verhaal te bedenken (dys vooral Olga!)
-xxx- Laura
(hehe, die banaantjes dansen samen echt grappig!) _________________ Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me... |
|
Back to top |
|
|
Noë Arosch Sporenzoeker
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 5:08 pm Post subject: |
|
|
Heel hartelijk gefeliciteerd aan alle Raganorckers, en dan vooral de moderators. Jullie zorgen met zijn allen voor een stad met een sfeer die zijn weerga niet kent. Erg, erg mooi. Olga, je kan trots zijn op je geesteskindje. _________________ ---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...--- |
|
Back to top |
|
|
|