Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Leonora Mana Amalane Nachtstorm
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Oei, ik heb een discussie ontketend Shocked
*wacht nog steeds op antwoord op haar PB, maar dat zal nog wel even duren >_<*

_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi Leonara,

Ik beantwoord even hier je vraag, dan is dat gelijk weer helder voor iedereen.

Aconiet is niet van adel. Hij was de hofnar die op Ambers 9e verjaardag aan haar cadeau werd gedaan en tien jaar later was hij haar minnaar. De relatie werd door Koning Déarc, de vader van Amber, ontdekt en hij was er zoals begrijpelijk, niet al te ingenomen mee. De enige reden dat Aconiet niet direct tot het hakblok veroordeelt werd, was Déarcs liefde voor Amber. Maar hij verbood zijn dochter Aconiet ooit nog te zien.

Enkele jaren later werd Koning Déarc vermoord door de buitenlander Samara, na een incidentje waarbij Samara's wederhelft Poetifar in het gevang was gegooid op verdenking van Onyx-zijn. Amber zwoer wraak en ging achter de inmiddels ontsnapte Samara en Poetifar aan, wat resulteerde in een slag bij de Wilde Wouden. Voor ze vertrok, liet Amber zich echter in de echt verbinden met Aconiet. Ze stierf nog geen week later. Uit haar dode lichaam werd het kind geroofd waar ze al meer dan acht maanden in het geheim had gedragen: Ophelia Nachtstorm, de dochter van Aconiet en Amber, werd geroofd door de Onyx adel en meegenomen naar de Wilde Wouden.

Om een lang verhaal kort te maken: Ophelia wordt door Aconiet weer uit de handen van de Onyx-adel geroofd en hij begint een charme-offensief om de enige dochter van Amber op de troon te krijgen. Dat lukt hem, maar hij zal nooit over de dood van Amber heenkomen en zweert dat hij de moordenaars van de liefde van zijn leven zal najagen tot hun dood. Samara en Poetifar zijn echter inmiddels overleden en hun zoon Alexander is teruggekeerd naar hun woonplaats Hutten. Aconiet blijft hem echter volgen... en wordt nooit meer teruggezien in Raganorck.

Het is eigenlijk een beetje onmogelijk dat er bastaardkinderen van Aconiet zijn: Amber is de liefde van zijn leven, zijn liefde gaat zelfs zo diep dat hij een tijdlang met haar dode lichaam rond blijft slepen. Omgekeerd heeft Amber ook geen kinderen van andere heren. Aconiet en Amber zijn daarmee één van de beroemdste koppels uit de geschiedenis van de Nachtstorms.

Ehm, brengt dit meer duidelijkheid of slechts verwarring? Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 3:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ack Shocked Nu weet ik helemaal niet meer wat ik aanmoet met de background van Leonora. Oh overigens, ze is twee keer zo oud als Ophelia, dus ze is al voor de dood van Ophelia's moeder geboren. Nogmaals...ack Shocked Enige suggesties?
_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dominick
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 33
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 3:48 pm    Post subject: Reply with quote

Leonora_Nachtstorm wrote:
Enige suggesties?



Iets anders schrijven? Question


Klinkt misschien lullig, maar er klopt al niks meer van.. dus misschien andere ouders ofzo kiezen?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Razz Heel grappig. Ik bedoel de afkomst van Leonora. Ik hoef overigens niks anders te schrijven, want de background was oorspronkelijk ook niet op het bastaard-idee gebaseerd.
Edit: Over dat ouder-gedeelte, ik heb er helemaal niet bij gezet wie haar ouders zijn *wijst naar background* Dus als je me eruit probeert te praten, daar faalde je in Wink Neh, ouders onbepaald totdat ik een betere oplossing heb.

_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Een heel ver achter-nichtje misschien van een verre tak van ver voor Anatexis Nachtstorm's oudtante's betovergrootvader, waarvan sinds heugenis de familie ergens één van de kamers had betrokken in het kasteel...
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, het geeft helemaal niets als je niet precies weet *waar* je in de stamboom staat. Bijna niemand weet dat. Walefrid van de Larp bijvoorbeeld is ook een Nachtstorm, maar meer dan dat hij van de Déarc kant is, is niet bekend. Dat geeft ook helemaal niets. De adel is nu eenmaal één grote puinzooi Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ghehe, okee, ouders onbekend dus? Razz
_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Nou ja, je kan gewoon een naam voor ze verzinnen en niet precies weten waar zij staan in de stamboom en dat is genoeg. Eventueel kunnen je ouders nog kwijt zijn geraakt in de Dwalende Kamers. Het Kasteel is immers inmens...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Okee, ik ga maar weer eens een hoop lezen en daarna mijn karakter introduceren. Forum rpg...handig als je er vanaf het begin bij bent, lastig als je pas heel laat geïnformeerd wordt Blegh!
_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 8:03 pm    Post subject: Reply with quote

Het is tof wanneer je je in de wereld van Raganorck verdiept, maar vrijwel onmogelijk haar van buiten te kennen... Het mooie aan een onderwerp als 'Karakters' is bijvoorbeeld feed-back te krijgen over degene die je neer zou willen zetten, waar de informatie aangevuld kan worden...als het nodig is, door meerdere mensen, ik voor mezelf weet ook maar een fractie van alles wat hier staat...

Als je vragen hebt over hoe dingen in elkaar steken wat Raganorck betreft, ben je welkom die te stellen, daar zijn we voor...
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Pfoe, ik heb inderdaad wel veel informatie tot me genomen over Raganorck. De larp heeft me er eigenlijk pas toe aangezet, omdat ik eerst wel de link had gekregen, maar de moeite niet nam om de informatie helemaal door te lezen. Shame on me Wink Maar goed dat jullie er zijn om vragen te beantwoorden, zodat ik niet alles nog een keer hoef te lezen als ik iets niet weet...hulde! Oh!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group