Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Mooiste momenten
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

mooiste momenten jongens, houd de chat voor ergens anders.
Back to top
poetalie
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Mijn mooiste moment was toch echt duidelijk het verschuilen van ons groepje in dat huis en in de stallen idd ook met die paarden Wink hahaha lol.. de Kwaadaardige plannen met Folkert en Allejan prima geroleplayed dudes. Het verraden van mijn beeldschone leidster :p de brief! Toen die brief kwam toen pas merkte ik weer hoe Kwaadaardige mijn char eigenlijk is.. haha infiltrant.. me? de onschuldige adviseur van de leister.. naaaah

terve terve,

Kaya Smile
Back to top
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

hehehe, ik wíst gewoon dat jij 't was Twisted Evil maarja, OC wist ik het alleen IC was ik er nog neit helemala achter omdat Karian de brief had gekregen Very Happy
En effe over de moord van jullie lieve, mooie, slimme, handige, geweldige, dappere en dode leider, ik ben, naast de 3 persoontjes die het gedaan hebben, de enige wie het IC weet wie Vrouwe Rose heeft vermoord Razz Miss Kaya, Mister Joseph en Mister Xander, hehehe!
maar het was ook leuk om Christina vervolgens te spelen hoor Wink
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leona
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 109
Location: Perth, West-Australie

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 10:21 pm    Post subject: Reply with quote

Mooiste moment... Toen Christian als Malevijn stukjes brood probeerde te voeren aan Kind van de Koude, ook zijn eigen karakter. Daar wor-je schizo van, kan ik mij voorstellen.

Maar de beste vond ik de wegversperring van de stadswacht, net nadat de arme kaartspeler was gearresteerd en weggevoerd. Ik in de rol van Zuster Aletta, bijgestaan door Zuster Yada, stond woedend op een cordon stadswachters in te praten dat het onrechtvaardig was en dat ze hem vrij moesten laten.
Quote:
"Wat gaat er nu met hem gebeuren?"
(Lunea:) "Dat is voor ons een vraag en voor hem een weet."

Waarop mijn kleine (uhm) broertje in zijn rol van stadswachter een trommel met journaal-politiefunctionaris uitspraken opentrekt.
Quote:

"Dat kunnen wij op dit tijdstip niet prijsgeven omdat het hier om gevoelige informatie gaat..."


En nog meer loos gemompel. Hij kijkt te goed naar het journaal, geloof ik. Broer wil niet schrijven, helaas, en is net als "zijn" stadswachter niet om te praten ook (over omKOPEN laat ik mij niet uit). Maar volgende Larp staat-ie er zeker weer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 6:54 am    Post subject: Reply with quote

Volgens mij was jou broer een betere stadwacht dan mijn luitenant.. Die heeft carriere mogelijkheden!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Eliza Blomkwist
Sporenzoeker


Joined: 10 Dec 2004
Posts: 13

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 10:10 am    Post subject: Reply with quote

Mooiste moment:

Toen magister Pompelmoes tot haar enorme genoegen in de taveerne bij de afstudeerceremonie van Aleida tóch die jongeman zag die even daarvoor hard was weggerend na geruime tijd beleefd geluisterd te hebben naar een verhandeling over magische theorie, terwijl hij alleen maar wilde weten hoe hij magie kon inzetten bij het kaarspelen. Kennelijk was hij toch wel oprecht geinteresseerd in magie. Jammer dat hij zo aan zijn einde moest komen.

En die buitengewoon erudiete priester van de Ene die zowaar een studie had gemaakt van magie, duidelijk iemand waar buitengemeen interessante gesprekken mee zijn te voeren.

En dan waren er nog de dames van het inspectiegilde die hun enige mannelijke collega in niet mis te verstane bewoordingen lieten weten dat hij zich niet had in te laten met de dames van Elephenor.
Back to top
View user's profile Send private message
Alassea
Verloren en Vergeten


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 35

PostPosted: Thu Jan 27, 2005 2:50 pm    Post subject: Reply with quote

mmmm....... mooiste moment?

Eigenlijk was de hele ervaring om te larpen wel het mooiste moment!!!
hihihih, dit wil ik vaker doen!


bij de weg, is het echt waar dat mij fluitje over heel raganorck te horen was? hihihihih oeps!!!!


Blessies!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group