Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Mooiste momenten
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lialian Ravenne
Verloren en Vergeten


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 46

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:40 pm    Post subject: Mooiste momenten Reply with quote

Iemand die wilt vertellen over zijn mooiste momenten van Raganorck??

Lilian
Back to top
View user's profile Send private message
Laura
Sporenzoeker


Joined: 28 Nov 2004
Posts: 19
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Offcourse!

.......Ik had er alleen zoveel! *gna*
Nee, de hele raganorck larp was een mooi moment!

Laura
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 8:47 am    Post subject: Reply with quote

Erg genoeg is mijn moment een moment waarbij ik uit mijn rol viel.

Als luitenant Hellebaard vd stadswacht moets ik drillen (ik ben zooooo slecht in dit soort dingen) en nadat ik uitgelegd had dat we op links zouden beginnen begon ikzelf dus doodleuk op rechts! En die brave stadswacht zegt niets! Alleen een licht gegiegel klinkt achter me.
Ik schiet dus lekker in de lach. Al marcherend komen we Migs tegen die halt roept.. Ik zeg dus aan de kant meneer, ze luisteren niet naar opdrachten van burgers. Migs zegt.. ook niet als er eten is in het klooster..

ahum.. dan wel dus!

Als ik Bernt was zou ik Lt Hellebaard lekker ontslaan, maar waarschijnlijk is haar vader een goede vriend van hem...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb ook erg veel leuke momenten gehad. Een van de meest grappige was wel half OC eigenlijk.
De bediende had mij in de taverne die middag een ehhh voorstel gedaan.. Of hij die avond wel langs mocht komen voor een "massage"... ((ik moet leren dubbelzinnige opmerkingen niet IC te gaan maken...)). Het ging tijdens de mis met mij even niet zo goed OC en ben toen samen met Witchy naar het huisje van het kruidenvrouwtje gegaan. En we waren even op het bed gaan zitten en zaten te knuffelen, want dat had ik echt ff nodig OC. Kom dus opeens die bediende weer binnen zetten... Was op zoek naar een kruidenmix voor wat meer uithoudingsvermogen.. hehehe. Hij keek alleen nogal raar op toen hij mij en Witchy in dat bed zag zitten Razz
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

Oh, mooiste momenten... dat zijn er bijna te veel om op te noemen! Je kunt het eigenlijk beter onderverdelen in grappige en spannende momenten.

Een grappig moment was toen we met een paar mensen in één van de boerderijen zaten en Alk en Inwë (Robbie's rol en mijn rol) even gingen kijken of er iemand aan kwam. Er kwam niemand aan dus waren we gerust gesteld toen we terug naar onze vrienden wouden lopen, stak het paard dat in die stal in een hok stond opeens zijn hoofd om de hoek en hinnikte kei-hard. We schrokken ons rot en lagen daarna helemaal in een deuk! Laughing Daarna liep Robbie ook nog eens een kip schrikken die rakelings langs mijn gezicht vloog. We hebben daar ook heel erg om gelachen Laughing

Een spannend moment vond ik o.a. de "onthoofding" van de kaartspeler (leuk gedaan met dat nephoofd Jippie! !) en ik schrok ook even toen ik hoorde dat Rosanna Nachtstorm (dat wás de rol van Laura) vermoord was Wink

Nouja, dit was het wel zo'n beetje. Ik heb in ieder geval vreselijk veel genoten van de larp en ik wil even zeggen dat Laura, Ruby, Rob, Folckert en Bas hele lieve mensen zijn! Aaaah?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Daniëlle
Verloren en Vergeten


Joined: 14 Oct 2004
Posts: 46
Location: Tilburg

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

Hee mensen,

Ik heb echt een superevent gehad. SL, echt hartstikke bedankt!!! Ook de NPC's, het was echt leuk om met jullie te spelen.

Hmm, mijn leukste momenten.. Ik zal alleen de allerallerleukste maar opnoemen, anders wordt de lijst wel erg lang.

* Onze valse aktes van verblijf die eerst goedgekeurd worden door de stadswachten en later opeens niet meer, waardoor we alsnog een officiele aanvraag moesten gaan halen. Hierdoor verloren we ook nog een groepslid, die gevangen werd genomen wegens "het ontslaan van een Nachtstorm". Heel goed gedaan Lil Wink

* Eenmaal in het stadsbestuur aangekomen te zijn, erachter komen dat er nog maar 1 aanvraag is, terwijl we er toch echt 2 nodig hadden. Maar gelukkig kwam iemand hem weer inleveren, waardoor er toch weer twee waren. Waarna we zoals een echte bureaucratie van de kast naar de muur werden gestuurd en onze eerste huisdierennaam moesten doorgeven en de kleur van onze sokken..... Confused


En zo waren er nog zoveel meer. Maar het was echt super. In oktober ben ik weer van de partij!!!
_________________
Mushin aka Dief van Yuzes.
Heil de Meester!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Zo jeetje.... mooiste momenten.

Nou laat ik beginnen met het moment dat Juffer Looi Syvinna uitlegde dat er mannelijke en vrouwelijke kippen bestaan en dat de mannelijke kippen geen eieren leggen. Ook weer wat geleerd op die dag.

Hm, in karakter was een van de mooiste momenten denk ik erachter te komen dat een grote groep spelers mij geloofden boven Sigbald. Krijg je als je een slijmbal met een bontmuts bent Conigund! LoL! Lekker een half uur rond gevoerd door eh.....ja jullie weten wie jullie zijn o_O waarna ik die mensen vervolgens lekker mocht irriteren (hoop ik Razz) Met mijn onprofessionele gestresde aanpak van de zaak ('Ik ga lekker na hem toe en vertel hem wat ik van hem vind!' Waarop ik weer terug de stal ingestuurd ben)

En ik heb erg genoten van Walefrid voor wie Syvinna zich te goed voelde en voor het eerst die dag haar goede manieren geheel liet vallen om hem (en de stadswacht) even ehh..... duidelijk toe te spreken. Ik denk dat hij in een goed humeur was, want Syvinna heeft toch de hele dag vrij op straat rond gelopen!

Ik had ook een out of karakter moment, dankzij Addy! Ik kon maar geen akte van verblijf krijgen, en na twee mensen de oren van het hoofd af te hebben gezeurd/geschreeuwd kwam ik aan bij bureau...112 volgens mij.. of zoiets. Ik denk dat mensen in Raga niet kunnen tellen Razz In elk geval, ik uitleggen dat ik asiel nodig had wegens 'wegvluchten uit ouderlijkhuis' waarop Addy (in karakter) heel droog vroeg of ik met of zonder schoenen was weg gevlucht. Ja, toen kon ik mijn glimlach even niet meer inhouden ^^
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:16 pm    Post subject: Reply with quote

De mooiste momenten Smile Ten eerste, de hele larp was leuk, maar er waren toch een aantal dingen die er echt uit sprongen Smile
Ten eerste de eed die ik moest afleggen, ik moest zweren dat ik niemand uit onze groep zou veraden, vermoorden enz. En ik versprak me en zei "Ik zweer dat ik niet zal bevallen" maar niemand merkte het Laughing dus was het geen meineed toen ik een groepslid vermoorde Laughing

en.. Natùùrlijk het vermoorden Razz Het was mijn goede voornemen van dit jaar om dr te vermoorden Wink en toevallig had mijn karakter ook nog eens een hekel aan dr Very Happy Nouja, ze is niet de enige...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

Dus bij deze is Allejan de officieële moordenaar van mevrouw Roos? Want ik hoorde nogal wat verschillende namen in verband met haar dood Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:20 pm    Post subject: Reply with quote

Hoe kom je erbij? Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Verrader! Grrr... Laughing
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, op één of andere manier had jullie groepje patent op afvallige leden Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

hehe ja Smile maar het was niet mijn idee om dr te vermoorden Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, dat kan je wel zeggen. Hopen nu dat ons groepje weer een beetje opgebouwt kan worden... en dat er nu géén onbetrouwbare leden zijn, want die gooi ik gewoon uit de groep... harrrr! Beetje boos
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:44 pm    Post subject: Reply with quote

JIJ iemand uit de groep gooien? Razz haha oja trouwens, je weet ic toch niet dat ik het was Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group