View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Laura Sporenzoeker
|
|
Back to top |
|
|
Princes_of_Death Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 6:09 pm Post subject: |
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeee
Ik zie er echt uit als 'n slet ^_^' blauwe oogschaduw, knalrooie lippen... I'm just a bloederige slut! Was 't écht zo erg..?? Ik leek wel op Laura de slut (miss NPC )
Goed, 1 ding is duidelijk, mijn haar was knál en knál rood ik had 't nog nooit van achteren gezien ^_^' _________________ Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me... |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 9:20 pm Post subject: |
|
|
en er word nog een klein reeksje geupload..
zijn er nog? stuur maar door ! |
|
Back to top |
|
|
Ralvin DelTramos Duister als de Nacht
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 9:35 pm Post subject: |
|
|
waar waar waar! *ziet geen nieuwe* o_O
Oooh ik ga Duidelijk naar de Raga-LARP van oktober als ik kan |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 10:16 pm Post subject: |
|
|
de webbie heeft ze ,dacht dat hij ze al zou opgezet hebben, maar zal binnenkort gebeuren. |
|
Back to top |
|
|
Princes_of_Death Duister als de Nacht
|
Posted: Wed Jan 26, 2005 7:00 pm Post subject: |
|
|
wauw... *zwijmel zwijmel kwijl kwijl* ik vind de foto's echt leuk!!
Maarja, jammer dat die van rob nog niet online zijn, daar zitten van t avondeten echt leuke foto's tussen *begint al te wennen aan de smilies* _________________ Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me... |
|
Back to top |
|
|
bint Dwaler
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 1:24 am Post subject: |
|
|
leuke foto's en jeuj ik sta er ook (lekker charmant...) op _________________ NPC |
|
Back to top |
|
|
Leona Nachtdwaler
Joined: 10 Nov 2004 Posts: 109 Location: Perth, West-Australie
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 10:49 am Post subject: |
|
|
Zooo, mijn foto's ook eindelijk aangepast en naar cauldron gemailed. Hopelijk zijn ze dus ook spoedig te bewonderen.
Weet niet in welke vorm Cauldron ze op de site gaat zetten. Ik heb ze toegestuurd in het formaat dat ze zijn. Liefhebbers van foto's kunnen mij een PB sturen, dan zorg ik dat je de volledige PDF krijgt toegemailed... Indien op de Cauldron site de bron van de foto's vermeld wordt, dus.
Heeft iemand foto's van mijn broer Robert die nog niet op de site staan? Hij was de recruut stadswacht met een zwart-blauwe mantel en een verdwijnende haarlijn (a.k.a. Bran van de Bakker). Tijdens de rechtzaak was hij degene die de onstnapte gek (vrouwe Leonora, I presume) naar binnen leidt.
Hij was steeds net weg als ik een foto van 'm wilde maken en ik heb 'm dus alleen maar twee keer onscherp in een hoekje. Dank alvast!
Leona
(Danya / Zuster Aletta / gillende fan van Lucifer Lumorfus) |
|
Back to top |
|
|
Leonora_Nachtstorm Duister als de Nacht
Joined: 23 Jan 2005 Posts: 55 Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 11:43 am Post subject: |
|
|
Leona wrote: | Tijdens de rechtzaak was hij degene die de onstnapte gek (vrouwe Leonora, I presume) naar binnen leidt. | Haha, dat was ik idd *onschuldig gezicht* Ohja, ik had nog het genoegen gehad om jou IC een viswijf te noemen, das waar ook Maar LoL @ mijn foto's...ik heb nog nooit zo vaak op de foto gestaan op een larp-evenement, geloof ik >_> |
|
Back to top |
|
|
Leona Nachtdwaler
Joined: 10 Nov 2004 Posts: 109 Location: Perth, West-Australie
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 4:02 pm Post subject: Foto's van Leona!! |
|
|
Omdat mijn foto's nog steeds niet op de Cauldron Site zijn geplaatst zet ik ze tijdelijk even hier, vanaf mijn eigen server. Vanwege plaatsgebrek haal iik ze er weer af zodra Cauldron ze geplaatst heeft en worden deze links onwerkzaam. Tot die tijd: tadammm!!
Leona
Magister (nr 4 van links) vlak voor haar afstudeerpraatje
Onzer aller Lupijn, coordinator van de monstertent... druk in een briefing...
Zuster Yada, priesteres van de Ene
"De Ene is kennis" (...de ene is nieuwsgierig!)
Spannend kaartspel tussen Walefrid en een nobele burger om de vrijheid van Danya... Die allang weer met iemand anders aan het babbelen is
Malevijn van Heisterbach betreedt de stad...
...en raakt onmiddellijk in discussie met de commandant van de Stadswacht
Kind van de koude aan het spelen in de eetzaal... helaas vond men hem (haar?) maar eng..
Op de straat treft men volk van alle rangen en standen... Deze Adellijke dame heeft een veel te lange naam om te onthouden, maar om indruk te maken heeft ze dat niet nodig. Daarvoor is slechts haar natuurlijke waardigheid en overwicht voldoende... en haar twee stoere bedienden... (hier niet in beeld)
Sigbald op zoek naar Syvinna... Best een sympathieke vent zo te zien.
Ook Juffer Looi was van de partij, ze ziet er nog kwiek uit voor dik in de 70
Het volk op straat
...voor de tempel van de Ene
Alwaar de priesters het immer oneens zijn over de ware interpretatie van de Ene.
Sigbald ondervraagt het volk... Syvinna wie??
"Ja... maar.... Valentijn! Begrijp het nou...!"
Priesters in discussie
Yada wordt boos en teleurgesteld van zoveel onbegrip.
Dienst van de Ene... voor wie wakker kan blijven.
Mathilde!
Kaarspelen tegen de adel is bij nader inzien vrij ongezond... Als je zo onverstandig bent om van ze te winnen.
Kaartspeler staat terecht voor valsspelen... En het ziet er niet goed voor hem uit.
Mysterieuze kerel met een hele grote neus heeft enige opmerkingen over de heerschappij van de adel.
...het lijkt wel of hij hun beleid niet helemaal waarderen kan... |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 9:14 pm Post subject: |
|
|
hmm raar de webbie heeft ze al sinds je me ze doorstuurde, zal eens aan zijn oren trekken.. |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 10:02 pm Post subject: |
|
|
blijkbaar waren ze niet aangekomen, nu staan ze er wel..
snelle gast he |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Wed Feb 02, 2005 11:35 pm Post subject: |
|
|
*kuch-proest-kuch-proest-kuch*
Leuke foto's, maar ik zal toch echt woorden wisselen met de persoon die durft te beweren dat Sigbald een sympathieke vent is. XD
*Steekt vuist op naar Hans*
Curse you en je bontmutsje, nu denk iedereen dat Sigbald veel liever is XD |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Thu Feb 03, 2005 3:57 pm Post subject: |
|
|
Wow, coole pic's! Heel leuk gedaan _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Thu Feb 03, 2005 6:38 pm Post subject: |
|
|
Zeer koele foto's!! Vooral die eerste is om je te beschueren.. die verschillende gezichten! Waaaahhh.. Ik trek natuurlijk weer een gekke bek..( paste bij mijn karakter) wel handig heb ik eens geen rooie oogjes!
Die ene van de veroordeelde.. het is net of hij een spies door zijn hoofd heeft.. maar het is zo'n deurdichtdoending..! Hihihihi |
|
Back to top |
|
|
|