|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Laura Sporenzoeker
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:54 pm Post subject: |
|
|
bint wrote: | Wat me wel opviel, is dat er af en toe nogal 'lafjes' op de plots werd gereageerd. Zoals bijvoorbeeld in het klooster/kasteel met die kleine meid met haar steen. Er was eigenlijk maar 1 tafel die erop reageerde.. |
Hihi, die KLEINE meid was ik!
Maar ja, ik geef je groot gelijk! Niemand pakte de steen op ! En ik maar wachten..en kijken tot iemand hem eindelijk pakte...
Prijs de 'jongeren groep' dat zij het wel durfde!
Laura |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 5:59 pm Post subject: |
|
|
He de steen was eng ok o_O
Bovendien weet je het in een grote stad als Raganorck maar nooit met besmettelijke ziektes en gevaar en dan is er ineens zo'n ding met een steen en het gooit de steen de hele tijd neer straks komt hij in de buurt van je soep en dan....
......[/Syvinna] |
|
Back to top |
|
|
Puzemuze Dwaler
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 9:57 pm Post subject: |
|
|
Zeg, ik heb nog getracht het arme wezentje te lokken met een stukje brood, maar sommige mensen vonden het nodig om het beestje zo op te fokken dat er niks meer mee te beginnen was...
Mijn eerste Larp dus...hoe het was....
Verwarrend. Wel erg leuk ook. koud, gezellig en nog meer verwardheid van mijn kant...Ik kende alleen Christian, Marieke en Micha en tot mijn grote verbazing was Bastiaan er ook als kornuit van een hele nare man... Ik wist dus niet wie iedereen was en wie dingen wist en wie niet. Kwam waarcshijnlijk ook door het feit dat ik een uur na tijd in binnenkwam, omdat de NS had besloten dat er effe geen treinen gingen rijden op het traject waar ik op moest stappen. (Boe ns! )
Iets wat ik ook niet snapte was dat het scheenbaar echt geen donder uitmaakte wat ik deed, het hele circus speelde zich af zonder ook maar mijn bestaan op te merken. Na gesprek met een ervaren larper aan het eind van de dag, bleek dit niet te komen door mij, maar doordat er gewoon een vaste verhaallijn was die werd uitgespeeld. Als ik het goed begrijp, was ik dus slechts levend decor voor het toneelstuk. Op zich niet zo erg, ik heb het erg naar mijn zin gehad, maar als ik dit had geweten, had ik het denk ik veel beter begrepen en beter kunnen meespelen in de setting.
Ik was aangenaam verrast door het acteerniveau van veel spelers en de geweldige creativiteit van iedereen. Prachtige kostuums, attributen,ideeen. Ontzettend leuke mensen en erg veel mooi spektakel om naar te kijken.
Ook vond ik dat er erg goed voor iedereen werd gezorgd. Lunch, avondeten, koffie, thee...lekker! Ik kon overal met m'n vragen terecht en iedereen vroeg me of ik het naar m'n zin had en hoe ik het vond. Leuke, attente mensen dus en geweldig veel zorg en creativiteit. Heel erg bedankt voor alles, het was een mooie ervaring!
ps: migs, volgende keer hoef je je niet te verontschuldigen voor de oneerbare intenties van die gekke magier, hoor. Zuster Yada is nou eenmaal de naievitiet zelve en kon dus niet anders dan uiterst geschokt en angstig reageren. Willemieke daarentegen vond het een mooie zet
Willemieke/zuster Yada _________________ ...en het eekhoorntje hupte vrolijk verder. |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Thu Jan 27, 2005 10:05 pm Post subject: |
|
|
ach, zo oneerbaar waren zijn intenties niet hoor... hij was gewoon wat verward bij het aanschouwen van zoveel schoonheid...
Het deed hem herinneren aan personen uit zijn jeugd enzo, maar goed, met wat geluk ben je binnenkort van die enge man af
(maak ik wel een nieuwe om je mee te...plagen?)
Maar blij dat je het leuk vond en mocht je (en anderen)graag willen, we kunnen nog wat mensen gebruiken op onze andere larps dus... altijd welkom.. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:11 pm Post subject: |
|
|
Laura wrote: | bint wrote: | Wat me wel opviel, is dat er af en toe nogal 'lafjes' op de plots werd gereageerd. Zoals bijvoorbeeld in het klooster/kasteel met die kleine meid met haar steen. Er was eigenlijk maar 1 tafel die erop reageerde.. |
Hihi, die KLEINE meid was ik!
Maar ja, ik geef je groot gelijk! Niemand pakte de steen op ! En ik maar wachten..en kijken tot iemand hem eindelijk pakte...
Laura |
Dat was de enige scene waar ik nagelbijtend mezelf heb tegengehouden niet te roepen KIND van de KOUDE! En wenste dta ik als PC aanwezig was... pompidom.
Plot tijdens maaltijden is altijd lastig.. het is een bekend inkakmoment en veel karkaters en mensen kiezen liever voor eten dan voor plot.. helaas...
Gelukkig pushen NPC lekker door! |
|
Back to top |
|
|
Princes_of_Death Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Jan 28, 2005 2:48 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Hihi, die KLEINE meid was ik!
Laura |
haha, de 'jongeren groep' dat waren wij zeker het was wel weird om te doen alsof ik een of ander visioen kreeg, maar het was erg leuk bedacht Ik vond trouwens het ook heeeeeeeel erg grappig hoe de gekken riepen: "Ik ben Ophelia! Nee, ík ben Ophelia!" of het gesprekje tussen Gert en Laura: "Hallo, ik ben Ophelia!" "Hallo, ik ben Ophelia!" "Echt niet, ík ben Ophelia!" "Nee, ík ben Ophelia!" en dat volgens mij wel een poosje door Ook het vergaderen in het Bakkerij huisje (die wij hadden geclaimd) was erg leuk!
-xxx- _________________ Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me... |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Sat Jan 29, 2005 10:05 am Post subject: |
|
|
Jazeker, en niemand had ons ontdekt... tot de stadswacht kwam... grr...
Ik vond die gekken ook heel erg leuk. Prachtig verzonnen! _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|