Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

En zo was het...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

nee marieke, ik heb je dolk; moehahaha

en als je een bepaalde elfquestiets herinnert weet je dat ik dit op ene speciale manier aan je terug bezorg :p
Back to top
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Dat klinkt min of meer als 'Je vind hem wel in je rug morgen' o_O
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Marieke
Dwaler


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 2

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, ik heb nog steeds die Elfquest niet uit mijn rug....

Dat wordt weer spannend dus Very Happy

Marieke
Back to top
View user's profile Send private message
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:16 pm    Post subject: Reply with quote

idd Smile
Misschien zie ik je wel op iss ofzo, en anders zeker shadowrifts. niet te lang wachten met inschrijven he met je groeppie want we zitten alweer bijna tegen de 100 man, al moet ik ze nog administratief verwerken Smile)
Back to top
Siobhan n'ha Marguerida
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 65
Location: Thendara

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 8:53 am    Post subject: Reply with quote

ckeetel wrote:
Ik hoop van harte dat de spelers die er deze keer bij hadden willen zijn, maar niet konden komen, de volgende keer mee mogen maken, het was een gemis... de Larp was subliem.


Geloof mij maar dat ik aan jullie heb gedacht... Ik had me er al op verheugd, Siobhan te kunnen zijn, zeker nu ik in zo'n leuk verhaal zit. Waarschuw me op tijd voor de volgende keer, please... Sad
_________________
I am destined to fight any man who wants to touch me without my permission.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
LaLa
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 9:26 am    Post subject: Reply with quote

hehehe, 't was überleuk Very HappyVery HappyVery Happy ik heb nu al zin in oktober Very HappyVery HappyVery Happy
Heb alleen wat minder zin in juli... eerst 4 dagen Summoning van VA, dán 4 dagen lang 30 kilometer per dag huppelen tijdens de 4daagse van nijmegen, dán lekker een paar dagen rondhuppelen op Born (als ik dan nog op mn poten kán staan...) en dan pas kan ik van de welverdiende rust van mijn zomervakantie genieten!

-xxx- Laura
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Aha, ga je naar Born? Ik niet denk ik. Het is me een beetje te veel, en ik wil graag zwaardere uitdagingen aangaan. Dus ik doe in oktober weer lekker Raganorck 2.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
migs
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

wat een belediging Karian, zwaardere uitdagingen..

Je hebt nog maar 1 keer 5 uur gespeeld en denkt al dat je het hebt dat je geen les of cursus kan gebruiken... Geloof me, kan je echt wel, en nog een paar van je leeftijdsgenootjes ook..
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Hm... nou... oke. Ik zal eens kijken of ik wat kan doen. Wanneer is het, en hoeveel kost het?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Oke, nou ehm... een persoonlijke samenvatting van Inwë, vanuit haar perspectief zeg maar.


Raganorck 1: Inwë’s persoonlijke verslag


's Ochtends verliet ik het huis van Faucoen, al bijna helemaal geheeld, en begon ik door de stad te lopen. Het was er best druk, en er liepen al best veel mensen buiten. Buiten kwam ik iemand tegen, een luguber persoon, die met zijn staf in zijn hand een beetje rond zat te lopen. Ik vroeg hem of hij wist waar een taverne was, ik had namelijk een grote honger en dorst. Hij wees me de taverne en liep even een stuk mee. Toen we eenmaal in de taverne stonden, vroeg ik hem wat hij nou precies deed om geld te verdienen. Hij gaf antwoord, maar bleef een beetje mysterieus. Nadat ik even gezeten had kwam ik erachter dat ik helemaal geen geld had en dus ook niks kon betalen! Dus ik liep maar weer naar beneden de trap af en naar buiten. Daar kwam ik 2 edele jonkvrouwen tegen, en ik begon een gesprek. Ze vroegen mij waar de taverne was, en ik was er toevallig net zelf geweest, dus dat kwam goed uit. Ik liep met ze mee en wees ze de weg.
In de taverne gingen de vrouwen aan een van de tafels zitten en praatte zacht met elkaar. Toen begonnen ze dingen aan mij te vragen, over mijn verleden, en waarom ik hier in deze stad was. Ik beantwoorde de vragen, maar hielt afstand. Wat waren die vrouwen met me van plan? Een minuutje later zag twee mannen, nog niet zo oud, de taverne binnenkomen. Buiten was ik ze ook al tegen het lijf gelopen. Ze werden gewenkt door de jonkvrouwen en zij begonnen met z'n vieren een gesprek en keken soms even naar me. Ik hielt me echter stil, en vroeg me af waarom ze zo geheimzinnig deden. Toen wenkte de een van de jonkvrouwen me en vroeg of ik bij hen wou komen zitten. Dat deed ik, maar ik hielt voor de zekerheid mijn handen dicht bij mijn zwaard. Ze vroegen nog meer aan me, en ik gaf antwoord. Daarna begonnen ze een beetje vaag tegen me te vertellen over een zogenaamde groep die zij hadden gestart. Ze waren tégen Ophelia, de koningin van Raganorck, en wouden haar van de troon proberen te stoten. Toen vroegen ze aan me of ik ooit een slechte ervaring had gehad met de koningin, of met de Koude Kerkers. Ik kende beiden niet goed, dus ik antwoordde hoofdschuddend. Ze vroegen of ik me bij hun groep wou aansluiten. Ik vroeg of ik er geld mee kon verdienen, en een paar lachten, maar knikte. Dus ik besloot maar met ze mee te gaan, naar buiten. Ze vroegen die mysterieuze man, die mij de weg naar de taverne had verteld, ook mee naar buiten te gaan.
Buiten kwam bijna alles aan het licht wat ik wilde weten. Iedereen stelde zich voor; de twee edele vrouwen, de twee jongemannen en de mysterieuze man. De vrouwen zijn Rosanna Nachtstorm en Kaya, de twee jongemannen heten Xander en Alk, en de andere man heet Chrolis. We spraken af, door een eed te doen, dat we de geheimen van de groep nooit aan iemand buiten de groep zouden verraden en in vrede met elkaar te kunnen leven. Ik vond dit nogal overdreven gedoe, maar ja.
We begonnen over van alles te praten, over Ophelia van te troon stoten, over informatie krijgen, en over onszelf.
Deze dag gebeurde van alles, vreemde en rare dingen, spannende en grappige dingen. Mijn groepsgenoten zullen hier wel vanaf weten.
Halverwege de dag sloten Chrolis en ik ons aan bij de stadswacht. We hebben een aantal mensen gearresteerd en de aktes van verblijf gecontroleerd. De stadswacht wist in het begin echter niet dat Chrolis en ik ook geen aktes hadden, en een paar mensen uit onze groep ook niet. Rosanna zat zwaar in de stress om voor ons aktes te verzorgen, want veel van ons hadden geen enkele cent op zak. Uiteindelijk hadden we dan een akte. Toen bleek het dat die aktes vals waren, en zijn er een paar mensen in het gevang gegooid omdat zij geen akte van verblijf hadden, een valse akte hadden of het niet meer konden betalen. Toen we nieuwe, en goede aktes wouden kopen, waren die uitverkocht! Ik begin toch een beetje de neiging te krijgen om te vertrekken uit Raganorck en weer een nieuw huis te bouwen in het Woud.
Jammer genoeg waren er een aantal verraders in onze groep, die de eed toch gezworen hebben, en er dus niks van gemeend hebben. Ik verafschuw ze, dat ze zich niet aan de eed gehouden hebben. Maar wie zijn het? Zwerend bij de Ene, ik zal erachter komen wie dit zijn!
Onze leidster, Rosanna Nachtstorm, werd door hen vermoord. Moge zij rust en vrede vinden.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Celahir
Sporenzoeker


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 9
Location: het Duisteredistrikt

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:20 pm    Post subject: Bedankt Creator en Crew met name Olga ;) Reply with quote

ik wil iedereen bedanktn die er een topdag van hebben gemaakt voor mij en alle anderen en mijn grootste dank gaat uit naar Olga en de crew en uiteraaard nie te vergeten Migs ;P
_________________
Kjell Leerling van Yuzes , de dood is niet het einde , maar slechts een nieuw begin van een leuke reis ......
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 6:55 pm    Post subject: Reply with quote

Lieve Karian, ik raad je aan om wel naar born te gaan, no offence hoor, ik ga ook effe in training (ondanks de twee weken ervoor 't druk te hebben) Very Happy op de 1 of andere manier moet ik namelijk effe kijken hoe ik al die events nog ga betalen Rolling Eyes want én VA én Cauldron én school én nog uitjes met m'n vrienden én zo afentoe naar een kamp toe kost geld, tijd en moeite Wink alleen moet ik wel vóór 't volgende event weer beter zijn... *is nog steeds ziek...* echt stom, ik was dinsdag al ziek, toen ben ik naar huis gegaan en woensdag naar school, donderdag weer ziek naar huis en dan vrijdag naar huis gegaan en zaterdagochtend toch maar bepalen om wél naar 't event te gaan... vervolgens maandag neit lekker, dinsdag ziek naar huis en woensdag thuis blijven Sad maarja, volgens mij boeit dat niemand hier iets Razz
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Laura
Sporenzoeker


Joined: 28 Nov 2004
Posts: 19
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 8:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ja joh, hou hier kort een dagboek bij!... Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
bint
Dwaler


Joined: 27 Jan 2005
Posts: 2
Location: Rotterdam

PostPosted: Thu Jan 27, 2005 1:42 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb me ook zeer vermaakt. Het was mijn eerste LARP, maar er gaan er waarschijnlijk nog wel meer volgen. Wel eerst maar ff voor meer kleding en wapens zorgen, want dat schiet zo niet echt op. Ik vond het wel zeer leuk op te NPC-en. Lekker verschillende rollen in het verhaal vervullen. Al moet ik me de volgende keer wel wat beter in het verhaal en de setting verdiepen...

Wat me wel opviel, is dat er af en toe nogal 'lafjes' op de plots werd gereageerd. Zoals bijvoorbeeld in het klooster/kasteel met die kleine meid met haar steen. Er was eigenlijk maar 1 tafel die erop reageerde..

maargoe, al met al zeker een leuke dag gehad (alleen werd het wel steeds kouder....)
_________________
NPC
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Thu Jan 27, 2005 9:49 am    Post subject: Reply with quote

sorry lau Embarassed ik zei toch dat je niet geintreseerd zou zijn Wink
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group