Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

En zo was het...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:39 am    Post subject: Reply with quote

Hihi.. ja dat NPC spelen met NPC`s leek mij ook al voor te komen.

Nog even wat ik de dag zelf niet gezegd heb.. jullie zagen er super uit! ( mooie jurk annic! en je pijpekrullen.. hoe doe je dat?
En goed in je rol gebleven ook. Ik heb genoten avn jullie! ( bedankt voor de Whisky maarten of lance)

Graag tot de volgende Raga
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Annic
Sporenzoeker


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 8
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 12:56 pm    Post subject: pijpenkrullen Reply with quote

Dank je Very Happy Blij dat ik niet voor niets vrijdag tot midernacht achter de naaimachine heb gezeten Very Happy
Die pijpenkrullen maak ik door de avond van te voren m'n haar te wassen en dat met een ongezonde dosis haarlak erin om papillotten van de HEMA te wikkelen. Volgende ochtend eruit halen en klaar. Ik heb wel al van verschillende kanten gehoord dat als je heel steil haar hebt ze er zo weer uitzakken.
_________________
Hoezo ik heb geen leven? Ik ben HIER toch?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

De pijpenkrullen had ik goed geraden! Krulspelden en haarlak! Very Happy Als het goed is...
Blegh... ik ben nog steeds brak.. En gewond! Als in, ik heb blauwe plekken. Nou kwam dat wel allemaal van OC-dingen.. Mensen bespringen.. *kijkt met een grote grijns naar Hans*
De tafels in het klooster komen hard aan als je er tegenaan knalt... Ook het van de bank afvallen als je bij iemand op schoot springt komt hard aan...
Maar nu even over IC.
Ben de dag goed begonnen met het maken van een tekening van de stad. Toen er opeens een man naar mij toe kwam die op zoek was naar de Tovernaarsburcht.. Hij was nogal gewond, dus heb hem eerst verbonden. Toen een tijdje door de stad geslenterd nadat ik mijn tekening uit het water had gevist, omdat ie was weggewaaid. Zo in contact gekomen met het kruidenvrouwtje en nog iemand... 2 puntoren.
Later op de dag Lucifer nog gezien. En alhoewel het een charmante man was, zag ik toch niet helemaal in waarom al die mensen zo gilden en hysterisch waren. Heb gezellig met iemand zitten praten en later ben ik bij het kaartspel aanwezig geweest. De man die gewonnen had heeft miuj later nog betaald voor een massage, die uit handen werd genomen door de butler van de adel... Een man die later op de avond om een nogal aparte kruidenmix kwam vragen...
De mis voor de Ene was erg interessant. Wat stonden die mensen raar te kijken toen ik zei dat ik eigenlijk nog nooit echt van de Ene had gehoord.. Misschien later maar eens voor meer info gaan vragen...
En na de onthoofding van de arme kaartspeler heb ik hem weer gezien! De man waar ik al de hele dag naar op zoek was. Heb bij meerdere mensen gevraagd of ze hem gezien hadden... maarja.. als je iemand zoekt en je weet geen naam, dan gaat dat zo moeilijk... Misschien de volgende keer toch maar vragen hoe hij heet.
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

mja, ik denk nicoline dat je dat gevoel vooral kreeg doordat je bvb geen echt forumgame doet,waardoor heel veel dingen je ontgaan en personen je niet bekend zijn waardoor heel wat mogelijk spel verloren gaat.
En aan de andere kant zijn er heel wat nieuwe mensen die dan wel de kennis en achtergrond in hun hoofd hebben maar nog niet de ervaring om er wat mee te gaan doen.

Raganorck is een forumgame in eerste instantie dus wie daar wil 'ingame' zijn heeft een paar verantwoordelijkheden naar zichzelf toe,of doet zoals jullie doen, je eigen zelfvermaak dingetje.
En onze nieuwe lading larpers, laten we hopen dat ze vaak gaan spelen of goede opleiding volgen en dan komt dat vanzelf goed.
Ons kersvers spelteam heeft er ook wat van geleerd en zal de volgende dingen beter inschatten door deze ervaring.
En ja ,het spelkot was chaotisch en overvol,maar dat kwam vooral omdat een hoopje mensen meer op hun kot zaten te kletsen op de plaats waar de kleren behoorden te liggen,maargoed, we gaan Hans goed aanleren om een paar keer een vlaamse godverdomme rond te gooien en je zal zien dat dat spelkot wel gaat lopen als een treintje Smile)))
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:31 pm    Post subject: Reply with quote

Hahaha Laughing Maar, ik moet zeggen, Migs, dat de spelleiding het helemaal niet slecht gedaan heeft! Ik vind dat het helemaal geslaagd was! Oh!
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Nog maar een keer drie hoeraatjes dan voor de mensen die ons zo'n geweldige Larp bezorgd hebben.

Nee mensen, we zijn nog niet klaar met slijmen Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

*slijm slijm* Razz Hehehe, ik denk dat ik de volgende keer als NPC ga, als Hans dan in het Vlaams gaat lopen vloeken.. wil ik wel eens zien! Naja.. horen eigenlijk! Very Happy
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Tasartir!
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Het was echt super (zoals ik al gezegd had, maar nu heb ik meer tijd om te typen Wink) Ik baal er wel van dat ik bijster weinig van het verhaal meegekregen heb.. en met mij waarschijnlijk een hoop anderen. dat was wel jammer, je kon er niet echt iets aan veranderen, en het makkelijk ontvluchtten, als je wou Wink. maar voor de rest was het heel gezellig en heel goed geregeld Smile Complimenten aan de Spelleiding, de npc's de spelers, en de andere aanwezigen!
Back to top
Guest






PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ook ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Het was heerlijk om een rol uit te spelen die al helemaal klaar stond voor me en waar ik ook de hele dag lekker mee bezig kon.

Leuk ook dat speler me binnen 10 minuten IC zijn gevonden hadden en de aktes van verblijf binnen 15 minuten weg waren,..

Als ik kan in oktober kom ik zeker weer. Mede om te zorgen dat hans tussendoor ook nog eet en drinkt en ik wil hem ook wel eens vlaams horen vloeken Very Happy

Quote van de dag: "Ze mogen die lichten hier in de stad wel eens aansteken"

Groetjes Jolanda (IC Noisa)
Back to top
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:40 pm    Post subject: Reply with quote

Karian, lees eens goed, nergens zeg ik dat de spelleiding niet goed was..Het zou gewoon onmogelijk zijn dat ze als totaal nieuwelingen een echt perfect event neerzetten,iets wat ikzelf ook nog steeds niet kan door de steeds hogere eisen van mensen.
En moest ik ze niet geloven zou er geen raganorck twee komen,zouden we niet gaan nadenken over eigen uniformen en kostuums en allerlei zaken dat het nog sfeervoller en mooier kan maken.
Ik geloof in ze en steun ze. Verdraai geen woorden.

Maar misschien moet je om het nog beter te doen als spelleiding ook dingen veranderen.Misschien moet er wel ene minimum leeftijd ingesteld worden, of duidelijke richtlijnen zodat mensen weten wat ze spelen en dat spel kunnen maken in plaats van doelloos rond te dolen.
Misschien moeten we een afscheid nemen van de SR mensen, al dit soort dingen zullen de organisatoren moeten afwegen en dat gaat hun dan waarschijnlijk sterker maken..Maar, zoals ik allejan's post ook al laten verdwijnen heb voor ie meer schade kon doen dan goed,het is de leiding die dat gaat beslissen en nog niet het volk..
Back to top
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 4:55 pm    Post subject: Reply with quote

Lucer Vincero wrote:
Er valt weinig meer toe te voegen aan alle complimenten, ik heb het goed naar mijn zin gehad en ik was wellicht de rijkste zwerver ooit. Razz

En wat betreft Elphenor (Migs de Pooier), tja... z'n dames zagen er goed uit... hij kon alleen niet voor de vereiste privacy zorgen, een of ander kamerheer kwam ons storen... Twisted Evil
Mhehehe oja ^_^;
'Eh, kerel?'
'Ja?'
'Even OC, je ziet en hoort nu twee mensen flink tekeer gaan'
Hehehe Wink
Ik vond het ook zeer amusant om mensen met hun mond vol tanden te laten staan toen ik als gek die dacht dat ze een boom was als getuige werd opgeroepen bij de rechtszaak...brilliant Wink Laughing

_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 5:03 pm    Post subject: Re: pijpenkrullen Reply with quote

Annic wrote:
Dank je Very Happy Blij dat ik niet voor niets vrijdag tot midernacht achter de naaimachine heb gezeten Very Happy
Die pijpenkrullen maak ik door de avond van te voren m'n haar te wassen en dat met een ongezonde dosis haarlak erin om papillotten van de HEMA te wikkelen. Volgende ochtend eruit halen en klaar. Ik heb wel al van verschillende kanten gehoord dat als je heel steil haar hebt ze er zo weer uitzakken.
Ik heb steil haar, maar bij mij zakt het niet snel uit, mijn haar is op de één of andere manier heel erg vatbaar voor papillot-krullen. De krullen blijven overigens beter zitten als je de papillotten in droog haar doet, ermee naar bed gaat en er naderhand pas haarlak op spuit. Dat zorgt voor meer volume Wink
_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Jolanda, die quote was echt geweldig! Very Happy Vooral vanwege het feit dat de lichten ook luisterden... Ik vind je nog steeds een heks hoor Wink Hoe je dat zomaar voor elkaar hebt gekregen... scary! Very Happy
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 8:24 pm    Post subject: Reply with quote

Nu ik moet zeggen dat ik me ook prima vermaakt heb en dat komt mede doordat de SL zich geen zorgen hoefde te maken om organisatorische meuk, BEDANKT MIGS!

Dat komt doordat we een zooitje NPC hadden die in mijn ogen de sterren van de hemel speelden BEDANKT NPC`s!

en dat komt bovenal doordat we een groep spelers hadden die een enorm stuk goed rollenspel hebben neergezet en ons het vetrouwen gegeven hebben door naar Raganorck Larp te komen. BEDANKT SPELERS!

ten slotte was ik enorm blij dat ik er uberhaupt bij kon zijn, dat het spelkot op zeer vaardige wijze gerund werd en dat de Raganorck meesteres ons toeliet in haar wereld BEDANKT HANS en OLGA!

Ik zie jullie allemaal in Oktober weer, liefst eerder in het dagelijks leven, op een cauldron evenement of op het forum.

ps: Opbouwende kritiek kunnen we altijd gebruiken. Daar leren we alleen maar van voor de volgende keer, dus laat van je horen als je vind dat iets anders/beter kan. Het kan zijn dat we van mening verschillen, maar als je niets zegt, weten wij ook niet waar we aan werken kunnen/ moeten.
Back to top
View user's profile Send private message
Marieke
Dwaler


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 2

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi allemaal,

ook ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Ik had/heb nog nooit op het forum gespeeld, maar ik vond het echt superleuk. De Raga-setting maakt het ook heel makkelijk voor de NPC's: "Het kruidenvrouwtje? Tsja, gister was dat nog hier om de hoek, maar vandaag..... Het blijft Raganorck he?"

Bedankt voor de gezelligheid iedereen!
Bedankt stadswacht waarvan ik de naam niet weet voor het complimentje over het IC-kwekken! Dat was leuk om te horen (kwekken is wel makkelijk, zeker met iemand als Signe Razz )

Enne, ik wil best komen monsteren in oktober. En normaal houd ik helemaal niet zo van monsteren.... Ik moet zeggen dat het haast meer als spelen voelde, ik kon lekker de hele dag in karakter blijven!

Marieke (Mathilde Kraakwater op de LARP)

ps, Jolanda, heb jij mijn dolk nog?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group