Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

En zo was het...
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 8:11 am    Post subject: En zo was het... Reply with quote

Nou, ik moet zeggen, dat larp was heeeeel erg geslaagd, en het was heel gezellig. Applaus voor alle medewerkers en natuurlijk Migs, Olga, Hans en Chris!!!

b.t.w. ik voelde me meteen thuis Wink .

Wat vonden jullie ervan???
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 8:26 am    Post subject: Reply with quote

Oh, het was geweldig!!! Ik vond het echt leuk, en omdat ik nu weer een nieuw karakter te verzinnen heb voor de volgende LARP heb ik nog wat te doen Very Happy Verder vond ik de plots echt leuk uitgedacht en vond ik Hans met z'n bontmutsje, zoekend naar Syvinna, ook wel erg masterlijk Smile Mijn 2e karakter, een priesteres van de Ene, gaat heerlijk op 't forum vanalles leren over de Ene en al die andere dingen, oh, ik heb echt nu al zin in oktober Very HappyVery HappyVery Happy

-xxx- Laura/Rosanna Nachtstorm (who died)/Christina Súrion
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 8:29 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb er nu ook al zin in. Suc6 met je karakter maken, nichie Razz
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 10:24 am    Post subject: Reply with quote

De Larp was heel bruut, toen enkelen op het station stonden om de trein naar huis te nemen, konden we in de stille nacht nog de toeschouwers horen brullen vanuit de arena in het Archeon, bij het slotspektakel van Gladiator...terwijl het toch een dik kwartier lopen was...

Alleen maar genieten, bruut genieten en heel veel inspiratie voor de volgende keer.

Mijn nederige complimenten voor de spelleiding die dit indrukwekkende spektakel op poten hebben gezet, en Cauldron voor de mogelijkheden...lokatie en aankleding waren fantastisch...

Ik hoop van harte dat de spelers die er deze keer bij hadden willen zijn, maar niet konden komen, de volgende keer mee mogen maken, het was een gemis... de Larp was subliem.
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Ik zoek een woord wat beter is dan subliem, maar ik kan het niet echt vinden. Ik kan wel zeggen dat de Larp van begin tot eind geweldig was en dat ik wilde dat het nog een week door was gegaan Smile

Complimenten dus aan de spelleiding die zeker en geweldige Larp op poten hebben weten te zetten. Die gestoorden die ineens rondliepen! Haha! Prachtig.

Ik vond het jammer dat ik niet even met waarde Sigbald kon spelen, maar Syvinna is nou eenmaal als de doods voor hem.

Complimenten ook aan Migs, ondanks dat ik er niet veel voor voelde om voor hem te werken Razz

Eigenlijk toch ook nog complimenten aan alle NPC's die ons allemaal lekker wisten te ergeren ^_^

En tja, toch eigenlijk ook complimenten voor alle spelers met velen van wie ik heb mogen spelen ^^

Zie je, de Larp was gewoon kewl
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 11:22 am    Post subject: Reply with quote

Zeker weten, ik kan er niks meer aan toevoegen!
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Guest






PostPosted: Sun Jan 23, 2005 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Ik vond het heeeeeeel erg leuk! Erg grappig om eens met de nek aan gekeken te worden omdat je puntoren hebt. Ik denk dat mijn goedgevulde pijlenkoker, en Migs' zijn uitleg over de point-blank regel meerdere malen mijn leven hebben gered *gniffel*.

Heel wat mensen opgelicht, wat leuke spulletjes verzameld, en zoals gewoonlijk kon ik weer geen touw vastknopen aan het plot... Question Rolling Eyes Ik heb me echt prima vermaakt in "die stomme koude rotstad! Met zulke rotwind! Zelfs IK word verkouden! *snuif*"


Knuffels aan iedereen, plus een pluim voor de SL's en organisatie!


Witchy, IC bekend als Fennah Hester Roos, "die puntoor".
Back to top
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, het was echt geweldig Smile
ik voelde er ook niet erg veel voor om voor Mister Migs de Pooier te werken, en dat was echt zó grappig! Ik ga in 'T vervolg toch maar even die appeltaart maken want nu zei die: "Net een zoet appeltaartje" en ik was die appeltaart vergeten te maken omdat ik ziek was op vrijdag en donderdag! Ik moest echt zo hard lachen Laughing

-xxx-
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Er valt weinig meer toe te voegen aan alle complimenten, ik heb het goed naar mijn zin gehad en ik was wellicht de rijkste zwerver ooit. Razz

En wat betreft Elphenor (Migs de Pooier), tja... z'n dames zagen er goed uit... hij kon alleen niet voor de vereiste privacy zorgen, een of ander kamerheer kwam ons storen... Twisted Evil
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Oh nee.... dus jij was de zwerver! Je was geloof ik zelfs nog rijker als ik! En ik heb zelfs nog geld verdiend aan een massage en aan een tekening.

Ik heb zowel IC als OC enorm veel lol gehad! Was wel even moeilijk om echt goed IC te komen. Te veel bekenden die ik te lang niet gezien had... Was dus helemaal mijn eigen schuld...
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Het was echt geweldig Very Happy Volgende keer meer spelers? Én natuurlijk een heel weekeind he Wink

Ik heb mijn goede voornemen waargemaakt Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

U wilt beweren dat Lucer Vincero Raadsheer van de Vrouwe van Nachtstorm een zwerver is???? Ik vrees dat ik u gelijk moet geven... Zowel IC als OC. Anywho inderdaad de verkoop van het Steegnieuws heeft me 5 zilverlingen opgeleverd... waarvan ze helaas maar al te snel weer op waren. Drank en vrouwen, twee van de vele gevaren in Raga voor een man die gesteld is op een goed gevulde beurs. Wink
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:03 pm    Post subject: Reply with quote

hahaha, honey, ik weet waar jij Tasartir vandaan hebt Very Happy ik heb 'n site gevonden voor alle elven en halflingen namen! dat was echt grappig Razz
Mijn elfennaam is: Nessa Telrúnya en halflingennaam is Ruby Gamgee-Took of Bywater Very HappyVery HappyVery Happy

-xxx- Laura

PS: ik was trouwens ook rijk, ik wás een rijke vrouw van de Nachtstorm adel, maarja, nu ben ik een geldloze priesteres in opleiding van de Ene Very Happy
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Jep jep, de larp was echt nog geslaagder dan ik had verwacht, ondanks dat ik er al echt een hele tijd naar uit keek.

Ik denk dat ik ook zeker één van de meest irritante personen was in het spel, zelfs de andere priesters van de Ene kunnen dat beamen.

Ik ga binnenkort maar eens beginnen met het maken van Narium Luciferus als karakter op het forum. ^^ Ik kan echt niet wachten tot de volgende Larp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Het wordt een beetje saai, maar ook ik heb me uitstekend vermaakt. Mijn complmenten ook voor de SL.. Ik heb heel wat LARPs gedaan inmiddels en nog nooit zo een relaxte SL meegemaakt in toch wel het meest chaotische en volle monsterkot ooit!

Echt waar jongens.. petje af!

Opbouwende kritiek voor de toekomst en dit is waarshijnlijk iets wat jullie al weten en gaan doen ook...

Deel één was naar mijn idee het neerzetten van characters en sfeer. Ik miste een spannend verhaal/plot. met name voor de betrokkenheid van de spelers. ik had niet echt het idee dat de spelers veel invloed konden hebben op het plot hoewel ze er wel bij betrokken waren.
Dit is één van de moeilijkste dingen in LARP naar mijn idee. Een plotlijn die uitgestippeld staat waarbij de acties en interventie van de spelers invloed kan hebben op het slot.

De teerling is geworpen, de lat is gelegd, kom maar op Raganorck een rijzende stralende ster aan het LARP firmament!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group