Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

En zo was het...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:36 pm    Post subject: Reply with quote

tja, ik ben blij dak nog aan 't leren ga vro de Ene Smile ik spreek je IC nog wel, dude Wink

-xxx- Laura/Christina Súrion, priesteres van de Ene in opleiding
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Zijn er ook mensen die iets van een verhaallijn mee hebben gekregen,.. en deze willen delen vanuit het perspectief van hun karakater? Wink
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

Hm... dat vind ik moeilijk, vooral uit het perspectief van mijn personage... ik kan wel merken dat er gevangenen worden gezocht die uit de Koude Kerkers zijn ontsnapt... maar veel meer geef ik daar niet over kwijt...
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Guest






PostPosted: Sun Jan 23, 2005 6:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb me ook uitzonderlijk goed vermaakt!
Mijn complimenten aan de Sl die echt inderdaad super ontspannen waren en het uitstekend hebben gedaan!
En mijn complimenten aan de npc's! geweldig spel en veel lol! En de spelers natuurlijk! Wat een stelletje gemene bachstabbers zeg Very Happy
Ow en nog mijn excuses voor mijn nosy bemoeizucht. ik kan de ideeen machine zo moeilijk uitzetten. Rolling Eyes

Quote van de dag: "KAAS TE KOOP!"
Quote van de dag 2: *uitdrukking van lichte paniek* "Waarom komen jullie door de achterdeur binnen?!"
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:00 pm    Post subject: Reply with quote

Wat een fantastische quote's! Laughing
Kijken of ik er nog een weet... oja...

Quote van de dag: *hinnik van paard* "Whaa! *schrik* Hahaha! *in een deuk liggen*
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Nog een citaat (=nederlands voor quote voor veel nadenken)

stadswacht: 'Meer grijs op straat'
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lialian Ravenne
Verloren en Vergeten


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 46

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:32 pm    Post subject: Reply with quote

Nah het was FANTASTISCH!!! ik heb geen woorden voor om te beschrijven.
Ik heb me nog nooit zo vermaakt en dat alles op 1 dag!
Wat ik normaal in een weekendlarp doe heb ik nou in 1 dag voor elkaar gekregen. Continu weer een plotlijn, hup weer een ander, ik ben van hot naar lokken gestuurt met mijn karakter...
en dan toch nog op het laatst in de boeien geslagen en opgesloten worden door een klein foutje en wat toevalligheden Razz Laughing
en dan het mooiste..
OC gevraagt worden door de NPC/PC's wie ik nou eigenlijk ben.. NPC? PC? Huh? wie dan? (jaaa... helaas mensen.. Mysterie! Mysterie! Heil Raga!)

"Ik kan u ontslaan weet u dat!!!!"
nachtstorm: "whahah jij?? mij ontslaan??"
"ehmmm... ja?"
nachtstorm: "Ik ben een nachtstorm!"
"ow.... wooooooops!!" Embarassed

Ik zou graag alles willen willen vertellen, alle plotten die ik heb meegemaakt, alle dingen die ik heb weten te bereiken, gedaan.. Hoe gaaf het was!! de leukste quotes van het event!!
maar helaas... Raganorck must go on... forum gaat door... en de geheimen van Raganorck moeten geheimen blijven.. mysterie vervolgt!!
HEIL RAGA!

Dan nog de spelleidingen.. en NPC's!! iedereen is me voor geweest met HOe geweldig event jullie hebben neergezet dus om deze mensen te overtreffen met bedankje zal me niet lukken, ik vond het wel een echt gaaf event en kan niet wachten tot het vervolg op het forum word gespeeld en dan OP NAAR OKTOBER!!! weekend larp!!! (als ik al in 1 dag zoveel gespeeld heb.. hoe ver kom ik dan in 1 weekend?)



Gegroet!

Lialian Ravenne
Vrouwe de Winter hoofd der inspectie gilde Raganorck
(en de verder mysterie)


Last edited by Lialian Ravenne on Sun Jan 23, 2005 7:37 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:33 pm    Post subject: Reply with quote

Anonymous wrote:


Quote van de dag 2: *uitdrukking van lichte paniek* "Waarom komen jullie door de achterdeur binnen?!"


Hihihi, dat was ik! XD



Witchy Embarassed
Back to top
Laura
Sporenzoeker


Joined: 28 Nov 2004
Posts: 19
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

Quotes?

wat dachten jullie van: 'Teeeeenen bij ons!' (he Gert?)
en: '...Wellicht intresse?'
of: (OC) 'Hmm...die arm in het vuur houden is hetzelfde als je scheren...dan is die Ben toch niet zo mannelijk he?!'


Verder heb ik eigenlijk nog nooit zo veel gegilt op een larp (denk aan het groopieen van kaas, gestoorde spelen...), en denk zelf dat formanterra 8 hier niet aan kon doen tippen! Twisted Evil

Ik heb me ook uitzonderlijk vermaakt, en weer echt weer veel gelachen!
...en me heel erg vermaakt met de chocolade van Hans! ( Rolling Eyes en nee, slechts een deeltje ervan zit in mijn buik, waar de rest is?) 'waar je plot koffertje ligt?...je bedoelt waar de CHOCOLADE ligt?'

Het was heerlijk iedereen weer eens te zien,
tot de volgende raga!

Laura (Npc Laura, niet dat....kind dat mij de heletijd slet moest noemen, waardoor ik steeds uit mijn..'dame van genot-rol' ging Razz)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 10:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ik wordt een beetje sjokkie van iedereen die zegt dat het leuk was maar vervolgens niet wil vertellen wat zijn/haar karakter heeft beleefd Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 11:44 pm    Post subject: Reply with quote

Wel....De beroemde bard, Lucifer Lumorfus signeerde zijn nieuwste gedicht in de Taverne, wat een heer, wat een man!!! Hij deelde kushandjes en intense blikken uit...en...en....Brechtje heeft zich tot de uitverkorenen mogen rekenen om een aan haar opgedragen exemplaar te mogen ontvangen en uitvergroot boven het schamele bed te hangen in het Duistere District.... ooooooohhhhh...Lucifer.....
Maar natuurlijk niet voordat een of andere adelijke muts haar aan de kant schoof... uitvreetster =D.....

Er speelden verschillende verhalen, zoals op het forum, met dat verschil dat je de draden niet kan lezen,ik ben er zelf ook benieuwd naar...
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck


Last edited by ckeetel on Mon Jan 24, 2005 11:07 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 12:56 am    Post subject: Reply with quote

'Vanuit het perspectief van een zwerver.'

De dag begon goed, het Steegnieuws vond gretig aftrek bij het volk en leverde me uiteindelijk het bedrag van 5 zilverlingen op en daarnaast heb ik twee maal een gratis bier gekregen voor een exemplaar en zelfs heeft iemand nog wijn inruil gegeven. De verkoop werd niet bevorderd door een zeker Lucifer Lumorfus die gratis zijn 'dichtkunst' verstrekte aan elke voorbijganger.
Helaas was het geld ook zo weer uitgegeven, een biertje in de Taveerne en een bezoek van een van Elphenor's vrouwen waren daar de oorzaak van. Ik heb ook nog een grote uitzondering gemaakt door het huis van de Ene te bezoeken; de mis was interessant te noemen, maar de priesters moeten me nog steeds zien te overtuigen van hun gelijk.
Vrouwe Mathilde had mij verzocht om uit te kijken naar haar dochter Danya, welke verdwenen scheen te zijn. Later keerde ze terug in gezelschap van een zekere heer Walefrid die haar opeiste als zijn eigendom. Een mij onbekende kaartspeler wist Danya vrij te krijgen doormiddel van een kaartspel tegen Walefrid, helaas heeft hij dit later moeten bekopen met de dood. Ondanks dat wat ik met mijn eigen ogen heb gezien, is hij berecht voor vals spelen in kaartspel.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Kijk, dat wilde ik horen

Ckeet, Luus, ik hou van jullie!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 8:41 am    Post subject: Reply with quote

Dan ik ook maar even.. hoewel NPC...

De stadswacht heeft zijn best gedaan om de aktes van verblijf te controleren en nieuwe rekruten te vinden en te drillen. ( jawel drie! Waarvan 1 integer en 2 die aan het eind vd dag hun tabbert weer indienden) Nadat bleek dat er valse aktes de ronde gingen weer een controle opgehits door dhr Walefrid die vervolgens een willekeurige burger met grote mond uitkoos die meegenomen werd en veroordeeld ( onthoofd)

Verder een drietal Magisters ( waarvan 1 narcoleptisch) die in de taveerne een student aanhoorden die haar proefschrift verkondigde. Niemand weet of ze geslaagd is want op dat moment kwam Danya terug! Hoera!

dan was er ook nog de dorpeling die kwam waarschuwen dat er gekken door de stad liepen ( we moesten de spelers uit het klooster krijgen, dat was eigenlijk geen lokatie en waarom niet het plot daarvoor gebruiken?!)
Dus ik roepend naar boven.. Gekken gekken er lopen gekken door de stad..
Reactie... vrijwel nul. ik exit..bedenk ineens iets en ga weer terug..

Ophelia loopt door de straat! Ophelia is erbij!
PC: Huh Ophelia? Hoe ziet ze er uit.
Lang rood haar en ze zegt dat ze Ophelia is. ( dat er ook een man rondliep met zwart haar die zei dat hij Ophelia was bij liep zei ik natuurlijk niet)

Reactie!! HAHA!

Nou ja.. dat was mijn warrige verslag.. Ik ben hier niet zo goed in.. ik zeg maar altijd.. je had erbij moeten zijn Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Annic
Sporenzoeker


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 8
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:31 am    Post subject: Reply with quote

Ook wij (Helena Nachtstorm, en mijn bediendes Maarten en Lance) Hebben ons uitstekend vermaakt. Ik kijk uit naar de volgende mogelijkheid om weer in corsetten en pettycoats rond te mogen lopen. En picknicken met kaviaar doe je ook niet iedere dag.

Quote vd dag1: Maarten! daar loopt een paard, tem hem even voor me wil je, ik wordt moe van dit lopen.
Quote 2: Maarten, Lance, DOE ER IETS AAN!!!

Heerlijk lopen schelden op al het plebs. En genoten van de intrige.
Ik sluit me verder aan bij de critiek op het plot, als larp ST kun je nou eenmaal niet verwachten dat wat jij bedenkt ook gaat gebeuren Wink . Ik had bij veel plots het idee dat de mensen die het aan het uitspelen waren alleen npc's waren en dat er helemaal geen spelers bij betrokken werden.

Maar goed ik LARP al lang genoeg om te weten dat het spel wat je zelf maakt met je medespelers meestal het enige is wat je meekrijgt. En zorg er dus altijd voor dat we onszelf bezig kunne houden.

Hopelijk tot Raganorck 2!!
Groetjes het Annic team: Nicoline, Andre en Stefan.
_________________
Hoezo ik heb geen leven? Ik ben HIER toch?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Raganorck Larp All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group