Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 5:08 pm    Post subject: Reply with quote

Poeh! Jeetje.. in eerste instantie zou ik eerder de redder zijn dan de geredde, maar ik zou ook best wel eens gered willen worden!

Ik dan dat het meer wordt van krijgster heeft zich in de nesten gewerkt en werk zich er samen met nobele ( en onwijs knappe) ridder er weer uit.. Iets in die richting.

Ik ben zeker niet het type dat half flauwvallend wacht tot ze gered wordt. Maar een knappe ridder die me even van mijn voeten veegt kan ik wel waarderen!
Wat een leuke vraag!



Wat zoek je in een partner?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Apr 25, 2005 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Dat hij Lupijn is Wink

Maar dat is vrees ik niet genoeg als antwoord, hoewel een waarheid als een koe.
Ik weet nu eenmaal van mezelf dat ik een vrij aanwezige persoonlijkheid heb. Mijn partner moet de goede grens hebben tussen zelf super extravert zijn (lees: knallende ruzies) en heel introvert (dan krijg je wat ik zelf een Keeping Up Appearances-relatie noem: yes dear...).
Verder wil ik graag dat iemand snel kan reageren, op een intelligente manier. Zoals een vriend het zo prachtig uitdrukte: als ik ping zeg wil ik pong horen, en niet ping..ing...ing...ing...
Lief en zorgzaam zijn zeker ook heel belangrijk, beetje nuchterheid erbij en niet te hard zeuren bij elke tegenslag en tadaaa!

Afblussen met witte wijn en nog zo'n 40 minuten laten doorsudderen.

-------

Stel een Muze gaf je de kans om één iets te maken dat zo goed was dat het hoog gewaardeerd zou worden en veel levens zou beïnvloeden. wat zou dat zijn en waar zou het over gaan? Een film, boek, toneelstuk?
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 5:14 pm    Post subject: Reply with quote

Hoei! catfight om Lupijn!! hahaha Shocked

leuke vraag.. Ik geloof dat ik mijn muze gelijk zou vragen in welke vorm ik het zou moeten gieten.

Zo vind ik wat Jim Henson heeft gedaan geniaal! Hij was de eerste die poppenspel toegankelijk voor iedereen maakte. Muppetshow, sesmastraat, Duister Crystal, storyteller.

Maar een heel goed boek vind ik ook iets wat een eeuwigheid meegaat (tolkien heeft bv zo een stempel op de wereld gedrukt)

Maar ik denk eerlijk gezegd dat je met een film de meeste mensen bereikt. Dus tja is dit een goed antwoord? Je moet het er maar mee doen.

Wie heeft volgens jou de wereld ( of jou wereld) veranderd?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 10:00 pm    Post subject: Reply with quote

Een antwoord is: iedereen verandert de wereld waarop hij bestaat in mindere mate. Grote wereldveranderaars zijn millitaire-, geestelijke-, politieke- en economische leiders en dan heb je nog de uitvinders. Ik denk dat degene die de wereld in recente tijden het meest heeft verandert is de uitvinder van digitale techniek.

De communicatiemogelijkheden die daaruit zijn voortgevloeid hebben de wereld verandert. Televisie, telefoon, computers, sattelieten en het internet.


Wat is voor jou heel stijlvol?

Oh en hoe zou een robe woven of complete darkness gedaan worden in DND?
_________________
Holy Wood dreams...
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Stijlvol: het macabere, verval... (op zo'n manier toegepast dat het in harmonie is met de omgeving of dat het daarboven getild wordt...
Oude fabrieken, vervallen en verlaten stations of watertorens langs het Duitse spoor bijv. Het is ook een toffe verrassing als zoiets gepaard gaat met sarcasme of ironie, zoals een grafsteen die is gebruikt als deel van een nieuwe muur.

A robe woven of complete darkness...Het moet een vreemd gezicht zijn om een intens zwarte vlek door het bos te zien strompelen... je zou er een gat in de grond mee kunnen imiteren, wanneer de drager ervan over zijn eigen tenen zou struikelen. Smile

Vraag:
Welk mythisch wezen uit Raganorck zou je hier maken.

Mijn beeld van een groene vinrat staat hier. (Putfile server kan een beetje traag zijn).
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 9:59 pm    Post subject: Reply with quote

Eens zien of we dit prachtspel nieuw leven in kunnen blazen. Ik heb geprobeert een heuse chitine te maken (jawel, ieder dier moest het ontgelden). Resultaat vind u hierrr.

Vraag: Wat was je aan het doen op het moment dat je hoorde dat Raganorck weer in de lucht is?

Ik was de ethische regels van de American Psychological Association aan het leren, niet zo heel spannend dus.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Eigenlijk zou ik liever iemands anders antwoord op deze vraag horen, omdat die van mij niet zo bar interessant vind. Maar goed, om mee te helpen om dit spel weer leven in te blazen net als de rest van onze geliefde raga:
Het enige wat ik deed was MSN opstarten en toen werd ik van verschillende kanten belaagd met het blijde nieuws.

Vraag: Wie of wat heb je altijd al voor één dag willen zijn en waarom?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 10:31 pm    Post subject: Reply with quote

@Gashyr: als ik dat tegenkom 's nachts, dan hoop ik een grote bus spuitpeper, het zou een mooie spinelf maken...

Een dag met James Randi (professioneel charlatan ;) ) mee kunnen lopen, dat zou mooi zijn...(Zie hier of hier).
Randi (citeert):
"It is my firm belief that it is a mistake to hold firm beliefs."
Of meelopen met David Attenborough... toffe natuurseries....

Volgende vraag... noem de beste plot/verhaal onwikkeling voor jou: of het nou een boekn een film of theater is....
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 5:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ik vond de plottwist in de film "Saw" wel ontzettend goed gedaan, briljant bedacht.
Overigens had ik eerst LOST bedacht, maar daar zit in elke aflevering wel een plottwist n_n

Wat is volgens jou de beste film ooit gemaakt?
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Caldric Balwin
Sporenzoeker


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 8

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 8:27 pm    Post subject: Reply with quote

de usual suspects en de game hebben een zeer coole plottwist.
_________________
He was de kind of a man that would gamble on luck - look you in de eye and never back up
J. Cash, A ding called liefde.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

De beste film die ooit gemaakt is, daar kan ik geen eenduidig antwoord op geven.
Mijn persoonlijke favorieten zijn in willekeurige volgorde:
Spirited Away, de Blues Brothers, D-day, Patton, Det Untergang, de Fellowship of de Ring*, Monty Python and de meaning of life, Monty Python and de search for de holy grail. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Deze zal al gesteld zijn maar, je favoriete literaire werk?
_________________
Holy Wood dreams...
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:41 pm    Post subject: Reply with quote

De Bijbel, telt wel als literatuur toch? Anders moet ik kiezen tussen de Heer of de rings en de ontdekking van de hemel (het zal de oplettende lezer wel opvallen dat ik van dikke boeken hou).

De hamvraag van vandaag: Wie heeft de grootste invloed op jouw kijk op het leven gehad?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

Craig Thompson, schrijver en tekenaar. Met name zijn boek "Blankets" hebben een enorme indruk op mij gemaakt.

De vraag voor de andere dag:

Wat is, volgens jouw, de beste band ooit?
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 10:36 pm    Post subject: Reply with quote

Evanescence. 200% van overtuigd. Cool


Wat is je lievelingskleur en waarom?
Back to top
View user's profile Send private message
Leonora Nachtstorm
Sporenzoeker


Joined: 08 May 2006
Posts: 13
Location: Raganorck Kasteel, Vrouwe Leonora's Persoonlijke Vertrekken

PostPosted: Sat Nov 18, 2006 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Dieprood. Het heeft iets mysterieus, en als je het op je lippen smeert iets vrouwelijks. Als je je kamer ermee beschildert, krijg je er een warm gevoel van.

Wanneer je je verveelt, wat ga je dan het liefste doen?
_________________
"In mijn hart, is een wirwar van vraag en van antwoord, van wel en van niet. In mijn hart zijn ook uren van stilte met heel in de verte een wonderlijk lied..."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
Page 19 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group