View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Dominick Verloren en Vergeten
|
Posted: Sun Jan 23, 2005 7:22 pm Post subject: |
|
|
Marilyn Manson...
Wat luister je nu? |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Sun Jan 23, 2005 7:29 pm Post subject: |
|
|
Noë Arosch wrote: | Celestial Seasonings...bijvoorbeeld de Mint Magic, jummie...maar eigenlijk ben ik meer een koffiedrinker. Heel, heel erg sterk en zwart en dan nog sterker...espresso is één van de grote geneugten des levens. Mensen die suiker en met name -oh gruwel- melk door hun koffie gooien houden niet van koffie. |
Hahahahaahahah! eehh beledigd! hahaha! |
|
Back to top |
|
|
meis Nachtdwaler
Joined: 08 Oct 2004 Posts: 102 Location: In mijn eigen fantasiewereldje
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:56 am Post subject: |
|
|
Wat ik nu luister zijn rare piepjes die uit de computer komen en waarvan ik me afvraag of de computer dat wel hoort te doen. Hij is niet van mij... Ben bij een vriend op bezoek en heb de computer ff geclaimd. Ik ga denk ik maar even wat muziek opzetten.
Ik heb net Jethro Tull aangezet en ben erachter gekomen dat de piepjes van de telefoon kwamen.
````````
Heb je huisdieren? En zo ja, watvoor? _________________ Atashi no naka wa anata dake. |
|
Back to top |
|
|
*Tasartir Guest
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:06 pm Post subject: |
|
|
Helaasch, geen Ik zou het wel graag willen, maar die broer van me is allergisch de aal...
Beste film? |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:14 pm Post subject: |
|
|
Hallo, dat is geen eerlijke vraag. Wat is dit? Een toets? >_< nee grapje. Ik kan alleen absoluut niet kiezen. Er zijn er teveel. Het ene moment denk ik dat de ene film de beste is, het andere moment vind ik een andere weer de beste. Ik kan wel zeggen dat ik in een film vaak het verhaal en de acteer prestaties belangrijker vind dan special effects etc. Hoewle muziek ook er belangrijk is voor de sfeer, net als camera werk en.....o_O laat maar. Ik ben te film fan o_O
Waar kan je nou echt helemaal niet tegen? |
|
Back to top |
|
|
Dominick Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:22 pm Post subject: |
|
|
Tegen smakken... ik snap het zelf ook niet want tegen scheten en boeren kan ik wel, maar smakken... bah...!
Nokia of Siemens? |
|
Back to top |
|
|
Tasartir Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:22 pm Post subject: |
|
|
Als iemand zich dommer/kinderachtiger (raar woord ) voordoet dat hij/zij is, daar kan ik me zoooo aan ergeren :$
Welke sporten beoefen je? |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 7:28 pm Post subject: |
|
|
Een heleboel. Door mijn studie en schrijfwerk zit ik meestal de hele dag achter mijn bureau en meestal breekt ergens op de dag mijn energiebom. Ik ben gek op van die sportlessen met Viva-meisjes en als resultaat vecht ik tegen mijn eigen spiegelbeeld (tae-bo), trap ik me het apezuur naar nergens (spinning), flikker ik van verhoginkjes door haperende oog-voet coördinatie (steps) en trek ik aan gewichten gewoon omdat ik het prachtig vind om al die zure gezichten in de sportschool van mentale stemmen te voorzien.
Daarnaast zeil ik al mijn hele leven, maar sinds mijn vader is overleden mis ik eigenlijk wel een hand aan boord. En van zeezeilen is het ook nooit meer gekomen, pffff, ja, dat mis ik echt, de golven en de zee en het uit het zicht raken van het laatste streepje land aan de horizon. Ik wil trouwens ook weer gaan flamencodansen. Ik heb ooit tien jaar lang gejudo-ed en op één of andere manier is het stampen met die schoenen een prachtige manier om je agressie kwijt te raken.
---------------------------------------
Heb je een levensmotto? |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 8:05 pm Post subject: |
|
|
Ja, ik heb een levensmotto, af en toe wissel ik overigens, maar al sinds een paar jaar heb ik het zelfde motto. Het is 'Luctor et emergo', in het Nederlands vertaald als 'ik worstel en kom boven'. Ik weet het, het is misschien weinig origineel, maar het staat voor mij voor het feit dat je met genoeg inzet alles kunt bereiken en alle problemen en tegenslagen kunt overwinnen. De weg er naartoe is niet altijd gemakkelijk, maar het uitzicht vanaf de top loont alle moeite...
----------
Ben jij een optimist of een pessimist? Leg uit waarom. _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Noë Arosch Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 9:50 pm Post subject: |
|
|
Ik heb het voor elkaar gekregen eindeloos optimistisch en positief te zijn over de capaciteiten en kansen van anderen, met name mijn vrienden, en even zo pessimistisch over mijn eigen. Waarom? Tja, ik zou echt willen dat ik het wist, dan kon ik er wat aan doen en mezelf een keer gaan ondersteunen in plaats van afbreken.
----
Zijn de dingen die gebueren het lot of toeval...wordt het verhaal met elk woord opnieuw bepaald of is het al geschreven? _________________ ---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...--- |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:05 pm Post subject: |
|
|
In mijn echte leven of in Raganorck, op het forum? Nou, in Raganorck laat ik alles maar op me afkomen en schrijf ik alles op wat er in me opkomt. Het maakt me niet uit wat, maar het komt in me op en dan moet ik het opschrijven.
---------------------------------------------------
Wat vind je leuker: real life of larp? (ik denk dat iedereen hetzelfde antwoord op deze vraag ) _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:14 pm Post subject: |
|
|
Tsja.. Ik vind mijn echte leven toch vele malen boeiender dan welke Larp ik ook gedaan heb.. Ik denk dat je aan consult toe bent bij een psychotherapeut als je Larp verkiest boven het echte leven..
Een Larp is voor mij een zalig verzetje om even te ontsnappen aan het leven wat alledaags heet.. het is heerlijk om de spanning van een gevecht te voelen met struikrovers terwijl je weet dat je toch niet 'echt' dood kan gaan. Ook is het heerlijk om jezelf hevig in te leven in je karakter en met andere karakters te spreken.. Die vaak spelers zijn waarmee ik mijn alledaagse leven waarschijnlijk niet mee in aanraking zal komen.. Enkel de gedeelde hobby brengt ons samen.. Dat vind ik het mooie aan Larp en andere RPG's...
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:15 pm Post subject: |
|
|
real life met larp.. alleen larp zou ik niet leuk vinden en het echte leven zonder larp is ook wat saai.
Antwoord c dus.
Zijn jouw ambities voor de topekomst reeël of een droom die werkelijkheid moet worden? |
|
Back to top |
|
|
Nachtegaal Duister als de Nacht
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:34 pm Post subject: |
|
|
Goed kunnen schrijven,... Zucht
En die van de volgende die hier komt? |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 2:15 pm Post subject: |
|
|
Ik wil later filosoof worden, en ik denk wel dat me dat lukt. Omdat je daar je brood niet mee verdient tegenwoordig (hoeveel rondtrekkende wijsgeren met volgelingen zijn er nou nog?) wil ik ook psycholoog of psychotherapeut of orthopedagoog of iets in die trant worden, en ook dat moet haalbaar zijn lijkt me. Verder wil ik boeken schrijven, literaire boeken die niet pas over 100 jaar gewaardeerd worden maar tijdens mijn leven al de hemel in geprezen worden. Dat laatste, of dat lukt? Geen idee, we zien wel. Ook wil ik wel graag trouwen met een lieve vrouw enzo, en eventueel één kind krijgen (het lijkt me wel leuk, maar de wereld is zo overbevolkt, ik zou me schuldig voelen om als een van de weinige nadenkende mensen daar toch nog 1 aan toe te voegen)
Verder wil ik natuurlijk een mooi vrijstaand huis met minstens 1 hectare land er omheen, een grasveld en een hoge haaf van koniferen of andere haagplanten, en een groot gothisch hek. Redelijk wat centjes zouden leuk zijn want ik wil het natuurlijk ook stijlvol inrichten. Een studeerkamer met zo'n oude wereldbol waar cognac in zit, en oude landkaarten aan de muren, en boeken, stapels boeken over van alles en nogwat! En kroonluchters, en een balzaal, en alles in die ene golvende gelakte stijl (weet nooit of het koloniaal of antiek is), en een openhaard. En een groot bad, een schaamteloos groot bad met hoge en lage delen enzo. En een toren waarmee ik over de haag om mijn tuin heen kan kijken.
Ik draaf een beetje door. Nouja, ik zal het wel niet allemaal bereiken, maar ik vraag me af of je gelukkig wordt als al je ambities zijn vervuld? Ik bedoel, dan heb je niets meer om naar te streven.
|
|
|