Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 11:53 am    Post subject: Reply with quote

((Oh joepie Uriel deelt mijn afgrijzen voor de banaan!.. ik zie hem hupsen vanuit mijn ooghoek hier links...ik plak er een sticker overheen!))

Mijn ochtendritueel.. uit bed proberen te komen, lastig in de winter.. het is koud bij mij in huis. Dan naar de WC!

Op een luie dag ga ik snel naar de wc.. .. gelijk beneden de kachel aan, en snel weer terug in het nest om boek te lezen! heerlijk!

Verder zijn er de katten en dan mijn eigen ontbijt, tv aan, enz. de ene ochtend maak ik me klaar voor werk en de andere ga ik naar mijn knollie. En dan tussende middag de wissel..

Wat is je voor je naar bed gaat ritueel?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Heel simpel eigenlijk Smile douchen, tandenpoetsen, ik bed kruipen en ongeveer 1 tot 2 uur lezen Smile dan als een blok in slaap vallen Wink

Waar heb je in je hele leven de meeste tijd aan besteedt?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Muziek luisteren, als je het passieve en het actieve luisteren bij elkaar optelt (want behalve het echte luisteren staat er gewoon vrijwel de hele dag muziek aan). Als je alleen naar actieve dingen kijkt dan is het schrijven of lezen, waarschijnlijk lezen als je de lesboeken voor school meetelt. Niet dat ik aan beide erg veel tijd besteed, maar er zijn gewoon heel veel dingen waar ik 'af en toe' iets aan doen, en deze keren het vaakst terug.

________________________

Wat is je meest favoriete stripfiguur ooit?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Het vleermuisje uit de Donjon-reeks, van Lewis Trondheim...
Het beestje is hartveroverend...

Ben je wel eens een prullebak ingedoken...en waarom?
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 4:56 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, dat was toen ik 8 was ofzo Razz toen wou ik heeel volwassen doen en heb ik mijn knuffelbeertje weggegooid, daarna vond ik het heel zielig en heb ik hem huilend uit de afvalbak gehaald Very Happy

Wat is de verste bestemming waar je tot nu toe naartoe bent gegaan met vakantie?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

eeeehhh ik geloof Italie, maar dat was niet mijn mooiste.. Westkust Ierland... daar ligt mijn hart!

Welk tv programma ' blijf je voor thuis' ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dominick
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 33
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

Op dit moment True Horror, maar dat komt ook op woensdag avond om 10 uur.. en dan ben ik meestal wel thuis, niet dat het zo bijzonder is ofzo.. (soms zelfs gewoon saai) maar ik wil toch niks missen.. Confused


Duurste rekening ooit? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

eehhh.. moeilijke vraag.. eigenlijk het duurste wat ik ooit heb gekocht... close call tussen mijn auto, mijn paard, en mijn tafel vreemd genoeg.

Wat is je kostbaarste bezit...in elke zin van het woord?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Noë Arosch
Sporenzoeker


Joined: 16 Jan 2005
Posts: 20

PostPosted: Thu Jan 20, 2005 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

Mijn vrienden. Punt. Of eigenlijk, uitroepteken. Ik vind vriendschap echt het belangrijkste dat er is in het bestaan, en ik waardeer mijn vrienden elk heel hoog. Ze voegen allemaal iets bijzonders toe voor mij, ze kleuren mijn wereld.

------

Is er iets raars dat je niet kan laten altijd te kopen als je het ziet, op het obessieve af?
(Bij mij D10 dice, ik heb er heel veel meer dan ik ooit nodig heb maar ik zie alijd wel weer een kleurtje ofzo dat mijn collectie complimenteert)
_________________
---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...---
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 6:47 am    Post subject: Reply with quote

Nouja, ik ben verslaafd aan 2 dingen: chocolade en computeren. Computerspelletjes kan ik niet altijd kopen, maar ik probeer er zo veel mogelijk in huis te halen...

Wat is het raarste gezicht dat je kan trekken? (doe eventueel een foto ervan bij het berichtje Wink )
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben veeeeeel te serieus voor rare gezichten trekken..

ppfffrrrrrrttttt

Hij schijnt dat ik heel boos kijk als ik me concentreer en dan met het puntje van mijn tong uit mijn mond.

wat is een aha-erlebnis die je nog niet weer vergeten bent?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

De geweldig geanimeerde clip (voor die tijd) van Aha; Take on Me??

Maar ik vermoed dat je hier niet heen wil.. Wink

Mijn laatste 'aha' moment op Raga zijn enkele posts van Leona op andere accounts die ik herkende aan haar manier van schrijven.. ( en altijd even zalig om te lezen Lens Wink )

Mijn laatste aha-moment in het echte leven was dat ik aan de verhalen van een collega van mij plotseling het inzicht had dat zijn Opa en Oma altijd 2 deuren verder hebben gewoond van mijn ouderlijk huis en dat we regelmatig bonje hebben gehad met alkaar meer dan 15 jaar geleden.. Was best een grappig aha-moment... Is een gouden gozer,.. maar toen konden we elkaars bloed wel drinken... (zonder enige grondige reden,.. ruzie om ruzie,.. niet om een ideaal)


____________________________
Als je een Karakter voor Raga zou maken wat doelbewust een 'ver-van-mijn-bed-show' figuur zou zijn en een karakter waarvan je zelfs de twijfel hebt of het wel helemaal (politiek/normen en waarden) correct zou zijn. Wat voor moeilijk/fout karakter zou dit dan zijn? (hint: rpg is het inspelen op emoties van medespelers... zou je hen kunnen kwetsen met een Karakter?)
je moet dit karakter natuurlijk wel willen spelen,.. en graag zie ik de motivatie waarom je het tot nu toe niet gedaan hebt...
(vervelende vraag,.. ik weet het.. Razz )
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 6:02 pm    Post subject: Reply with quote

AhA.. daar ga ik een tijd terug de tijd in! brrr jaren 80.. super clip!

Tis maar goed dat je het weet dat ie lastig is.. de vraag!

Vervanmijn bed show... politiek!
incorrect.. rasicme
En heel boeiend eigenlijk hoe een charismatisch iemand met de juiste ideeen en instelling voor die tijdsgeest mensen zo voor zich kan winnen. Denk nu niet meteen Hitler, Stalin enz. Maar ook Bush ( hoe ze die hebben gekozen??) en mr at your service. Maar ook bv popsterren en voetballers die al ze willen zo de politiek inkunnen en veel aanhang zouden krijgen.

Zoiets dus. Half uitgewerkt en ik denk heel lastig te spelen omdat men zich toch altijd wel bewust is van een goed en kwaad en meestal wel de 'goede' kant kiest.. tenzij je het natuurlijk zo goed speelt dat ze denken de goede kant te kiezen!! Een uitdaging!

ik herhaal Galli's vraag uit nieuwsgierigheid!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

Een vrouwelijk karakter, maakt niet uit wat voor vrouw verder. Ik hou van vrouwen, absoluut, ik kan beter met ze omgaan dan met mannen, ik begrijp ze beter dan ik mannen begrijp. Waarom ik er nooit één gespeeld heb? Waarschijnlijk omdat mannen vanzelfsprekender zijn, het zijn hoe je het ook wend of keert gewoon simpele zielen, een beetje dommig en oppervlakkig vergeleken bij vrouwen met dezelfde persoonlijkheid. Het is gewoon gemakszucht dus. Ik heb wel een vrouwelijk personage, maar dat is geen karakter maar een bijfiguur. In de toekomst wordt ze misschien wel meer, hangt er een beetje vannaf hoe het Roberto zal vergaan (schiet nou eens op met hem er uit schoppen Razz)
_____________________________

Ik zit even zonder inspiratie, dus de voorlaatste vraag die ik zelf heb beantwoord:
Waar heb je in je hele leven de meeste tijd aan besteedt?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Fri Jan 21, 2005 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Lezen Smile Ik lees echt heel veel Smile En ik kan maar niet stoppen :$ Het zijn allemaal van die mooie series Very Happy

Wat is de onnuttigste smilie van dit forum? Neutral
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Next
Page 4 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group