Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Mar 03, 2005 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Tegenwoordig schrijf ik wat netjes en klassiek, omdat ik veel schrijf in de RPG-zones. Het is wel handig dat mijn schrijf-taalgebruik wat beter word.
Deze schrijfstijl vind ik ook het fijnst.

Je gekste uitroep ooit?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 2:36 am    Post subject: Reply with quote

Owjee.. ik heb zoveel gekke uitroepen. Ik zal voor 2 recente gaan. 1 rare uitspraak van mij op het werk en 1 na een larp...

Er kwam een klant bij mij op het werk (V&D, huishoud en wonen) en hij vroeg me of ik kon helpen om een matrasovertrek uit te zoeken. Ik braaf met hem meegelopen en hem geholpen. Toen moest ie zijn vriendin bellen, kijken of ze het er mee eens was. Wat ik van het gesprek hoorde ging het van: "Ja, ik word geholpen door een vrouw" "Ja, ze is leuk, en nee er gebeurd verder niks! Ik zet je wel op de speaker, kan je het zelf horen" Zo dus in gesprek geraakt met die vrouw en man tegelijk en echt de slappe lach gehad. Toen we terug liepen naar de kassa vroeg de man me of ik hem ook kon inpakken, leek hem wel leuk, ik gezegt dat dat geen probleem was. Daarna vroeg hij of we ook "een ehh.. erotisch papiertje" hadden. Dus ik lachen en zonder na te denken, terug gezegt: "Een erotisch papiertje hebben we niet, maar ik kan het wel erotisch voor je inpakken." Embarassed

Ok, en die andere uitroep van mij was zoals ik al zei, vlak na een larp. Ik denk het weekend na SR4. Ik kwam net terug van het uitgaan om 9 uur 's ochtends en zat op de fiets naar huis. Het stoplicht stond zoals gewoonlijk op rood, dus ik moest wachtten. Er waren een hoop mensen al op weg naar hun werk (ik was op een dinsdag uit geweest..) en toen het stoplicht eindelijk op groen sprong, roep ik met mijn vermoeide hoofd, keihard "GREEN POWER!" En fiets weg, zonder erbij stil te staan wat ik net geroepen had... Ik wer door heel erg veel mensen raar aangekeken! Laughing

``````
Ooit eens iemand ontmoet die je gewoon vanaf het eerste moment begreep en waarbij je je gelijk enorm op je gemak voelde?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

Ja mijn man!!!!


-----------------------------------
heb je nog leuke plannen voor het weekeind?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Het schijnt dat ze komende zaterdag in een van de zalen van de universiteit een zekere DJ Yoda plaatjes laten draaien. Naar wat ik heb begrepen gaat het een groot feest worden. Ik ben erg benieuwd. Voor de rest ga ik me storten op m`n studie, want die heb ik al veel te lang laten slonzen en is er op zondag weer een Pathfinder Larp lineair avontuur waar ik met m`n karaktertje in mee kan spelen, dus dat wordt met een katerige kop goblins slopen... Evil or Very Mad

----------

Als je een middeleeuws ambacht zou beoefenen, welke zou je dan het meeste liggen/ aanspreken?
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 7:13 am    Post subject: Reply with quote

Wapenkunde zou ik leuk vinden, en dan ook met wapens oefenen. Smeden lijkt me ook heel leuk maar wel ingewikkeld, ik bedoel, je kan er gewond mee raken en je moet heel lang oefenen voordat je het echt goed kunt.

Welke stand zou je het liefst willen hebben als je in de middeleeuwen leefde?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Aisthèsis
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Mar 2005
Posts: 36
Location: Ellewoutsdijk

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Welke stand? Pfffff.... es even nadenken...
De middeleeuwen lijkt me verre van een fijn bestaan, ik zou er ook nooit willen leven. Alle dagen in angst leven, memento mori; gedenk te sterven. Hoewel we wel de middeleeuwen nodig gehad hebben om tot de uiteindelijke groei, kennis en levensvisie van vandaag te komen.
Hoewel de adel ook maar een bescheiden inkomen had, want het wapen wat ze droegen kostte ook handenvol geld. Misschien zou ik gewoon al mijn bezittingen opgeven en in die donkere dagen het klooster in gaan en me volledig toewijden aan het geloof, zeker omdat geloof erg belangrijk was in die tijd. Maar om het klooster in te kunnen gaan, moest je volgens mij ook een som aan geld betalen.

Het lijkt me overigs wel interessant om eens mee te maken hoe dat allemaal gebeurde in die tijd.

------------------

In welke tijd zou je wel willen leven?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:33 pm    Post subject: Reply with quote

Hmm.. in welke tijd.. *denkt na* Ik zou het eigenlijk niet weten.. Als ik naar dingen uit die tijden zou kijken zou ik voor de Gothiek gaan. Ik ben gek van de bouwstijl en de kunst... Maar aan de andere kant, hygiene was er niet en als je geen stand had... Ik zou toch voor de gothiek gaan. (maar dan wel in Groot Britannie en absoluut niet in Frankrijk)

```````
Is er een kunststijl die je wel aanspreekt?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 10:48 pm    Post subject: Reply with quote

Ik hou wel van extreem realisme waarbij het op het eerste gezicht een foto lijkt
Maar ik hou ook van impressionisme en vooral van Salvador Dali.

Wat is je favoriet genre?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 10:05 am    Post subject: Reply with quote

favo genre in wat? boeken, muziek of bedoel je in de kunst?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Mon Mar 07, 2005 11:51 am    Post subject: Reply with quote

In alles.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Sun Mar 13, 2005 9:13 pm    Post subject: Reply with quote

Zal ik dan maar antwoorden? >_>;;

Heel kaas misschien maaaaaarrrr: fantasie! geef mij maar fantasyboeken, fantasykunst, veelal ook fantasymuziek... mjaa ^_^

en dan bedoel ik niet de Standaard Kaas fantasy a la Conan de Barbarian ofzo. o_O Dat vind ik dan weer meestal niet echt wat.

Oh en mythologische dingen vind ik meestal ook erg leuk (kunst en boeken dan) maar ik weet niet of dat een genre is....

nou voor het geval er nog iemand stond te popelen om dezelfde vraag te beantwoorden: gaat uwen gang!

en anders heb ik hier nog een vraagje: wat vind je van Shakespeare? o_O (Sommigen vinden hem teveel BlaBla, anderen vinden hem geweldig... Zeg het eens.)
_________________
Gediplomeerd Pechvogel
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Mon Mar 14, 2005 11:38 am    Post subject: Reply with quote

Shakespeare is mijn god XD Nee serieus ik HOU van Shakespeare ^_^ Dat veel BlaBla in zijn werk hoort er juist bij en van die lange monologen zijn zo mooi geschreven ^_^ Kan ik helemaal enthousiast van worden. Met name Othello of Hamlet bijvoorbeeld XD

Vooooolgende vraag: Wat is je favoriete toneelstuk?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Mon Mar 14, 2005 1:09 pm    Post subject: Reply with quote

Als het onder de categorie valt Aida. Die vond ik heel mooi.

Wat vind je het viest ruiken?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Mon Mar 14, 2005 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Een klant die bij de boekwinkel kwam waar ik ooit gewerkt heb. Misschien was het een samenloop van omstandigheden maar het was het SMERIGSTE wat ik ooit geroken heb! een oud klein dik vrouwtje met een breed assortiment rotte tanden in haar mond, vies vet haar en serieus aangekoekt vuil op haar huid O_O

Die kwam mij even leuk vertellen hoe leuk haar nieuwste boek was o_O Beleefdheid voor alles enzo dus ik ja knikken en 'goh wat leuk!' en ondertussen ging ik half over mn nek o_O Een mengeling van zweet, vuil en dingen die ik niet kon thuisbrengen... Gatver Jakkiebah.

Zelfde vraag aan de volgende! Ben benieuwd... o_O
_________________
Gediplomeerd Pechvogel
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jaap Stoel
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 163
Location: Zwolle

PostPosted: Mon Mar 14, 2005 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

*siddert* Oooh ik heb ook zo iets meegemaakt. in de winter kwam er een zwerver in Halfords waar ik werkte van de kou schuilen.
De drank, het vuil..Trauma.

het meest weerzinwekkende vind ik toch nog steeds ammonia.

Nog steeds: Wat stinkt voor jou het meest?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Next
Page 16 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group