Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Next

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dorum Iasha
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 7:41 am    Post subject: Reply with quote

Cool Cool Cool Cool Cool Cool Ooh, die is makkelijk ^^ Raïsa : Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Of zoals sommigen van jullie haar waarschijnlijk alleen kennen: Ral'Ysa Thorin ^^

Wat is voor jou belangrijk in een goede relatie?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Oprechte liefde, dat is het belangrijkst volgens mij, daarna komt natuurlijk trouw zijn aan elkaar.. Wink

-----------------------------

wat drink je nu?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

Nu? Op dit moment niets. Net heb ik een glaasje water gedronken.

Wat vind je de leukste smiley hier?
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Zelda is koel! Zelda en roze konijntjes!

zelda schopt nu eenmaal kont Smile

wat voor sokken heb je aan?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Witte sokken '67 Active' erop. Bij mijn rechter grote teen zit wat bloed, komt door mijn ingegroeide teennagel... Blegh! Haha!

Wat voor ondergoed draag je het liefst?
meis
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 7:18 pm    Post subject: Reply with quote

Hmm.. weer "intieme" vragen! Gaat lekker hier.. Hahaha! Watvoor ondergoed ik het liefst draag.. Dat hangt nogal van mijn bui af, maar meestal strings. Ik heb een hekel aan bh's! Heb ze ook niet echt nodig geloof ik, dus die draag ik meestal niet. Dus ja.. eigenlijk alleen strings, alhoewel boxers ook lekker zitten.
Ik heb niet echt nog een voorkeur voor een bepaalde string ofzo Razz

```````

Zing je onder de douche?
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Nee.. ik zing bijna de hele tijd.. maar niet onder de douche.. dan krijg ik sop in mijn mond.. bah!

Bovendien heeft mijn keuken de beste akoestiek ( nieuwe spelling) en zing ik daar dus het best!

En in de auto.. keihard met de radio mee! Ik ehb ooit eens de bijnaam 'tweede stem' gekregen omdat ik altijd tweede stem zing en nooit gewoon met de melodie mee.. hahah. Tja ik heb dan ook heel alng bij een close harmonie koortje gezeten.

Wat zou je ooit nog wel eens heel graag willen doen.. ???

knijpen in een meloen, oen!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nachtegaal
Duister als de Nacht

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Bergklimmen, dat lijkt me zo ontettend gaaf!Smile

------------------------------------------

Wat is jouw ergste nachtmerrie?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Mijn ergste nachtmerrie... tja... ik heb echt geen idee. Eigenlijk ben ik nergens echt héél erg bang voor.

Dezelfde vraag aan de volgende... ben wel benieuwd...
Galliminus
Leeuwenhart

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Als deze geweldige site op een goede ochtend veranderd is in Pokénorck, en mijn personage Galliminus is een jonge Pokénorck Trainer die in Aankele Haaie op zoek is naar de pimpelpaarse geel gestipte ratvin die de Nachtstorm Water Cycloon aanval kan doen?

Ja dat zou een nachtmerrie zijn...

Heb je ergens op je lichaam een deftig litteken waar al dan niet een verhaal achter zit? ( noem me raar,.. maar ik vind littekens mooi,.. zolang ze niet in iemands gezicht zitten...)
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Nou, ik heb een heel kleine op een van mijn kleine tenen zitten. Komt door een ongelukje. Hij moest gehecht worden.

Ergste uitspraak van één van de leden hier in Raga?
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Wow! Wat een gaaf karakter! Cool

en

Lezen? Roleplaying gaat toch niet om lezen!

Heb je een bijnaam?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Zoveel! Ik zal ze allemaal even voor de geest halen... Inwë, Lange Ka, Korte Ka, Kaatje, Kari, James... dat waren ze volgensmij wel...

Ooit kwaad uitgevallen tegen een docent?
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jazeker. Toen ik 14 was heeft een leraar mij (per ongeluk, dat wel, het was tijdens een (zeer misplaatste) grap) met een gordijnrail geslagen, en dat deed best pijn. Ik ben het lokaal uitgelopen en heb 3 jaar lang geen voet meer over de drempel bij die docent gezet. Dit jaar had ik echter geen keus, omdat mijn eigen docent geschiedenis de komende tijd geen les meer kan geven omdat zijn vrouw een terminale ziekte heeft.

en jij?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

((OOC: Samara,.... tien duimen op voor je 'verborgen' sarcasme! Smile ))

Kwaad uitgevallen tegen een docent?
Ik ben eens een maand geschorst geweest van een vak Sociaal Cultureel Werk omdat ik een docent de pokken vol gescholden heb omdat deze mij duidelijk probeerde te maken dat Freudiaanse psychologie niet gewenst was op deze opleiding....

Ik wist toen niet eens wat Freudiaanse Psychologie precies inhield maar ik was het niet eens met enkele stellingen van hem en hij begon beledigend te doen tegen mij,... na een scheldpartij van mij en het buitenstormen van de klas kreeg ik later te horen dat ik een maand lang niet welkom was in zijn les...

( met hetgeen wat ik nu weet,.. en ik zou terug zijn in die locatie en tijd zou ik mijn handen samen slaan en hem een staande ovatie geven omdat hij de weg zag om mij op mijn zenuwen te werken. )

Kortom,... er zijn weinig docenten waar ik zoveel van geleerd heb als hem.. De jaren na deze confrontatie vond ik hem een van de tofste leraren,.. op het feit na dat hij sommige leerlingen op een tè rare manier uit hun tent probeerde te lokken....... en deze reageerden verkeerd.. Wink

Heeft er iemand hier een echt deftig litteken op zijn/haar lijf waar een verhaal aan vastzit?
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Next
Page 13 of 20

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum