View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Aradiake Duister als de Nacht
|
Posted: Sun Feb 20, 2005 1:37 pm Post subject: |
|
|
Chinees Das zooooo lekker eten
En spaghetti, frietjes, pizza en pitta zijn overhéérlijk
Wat zijn jouw lievelingsseries op televisie? |
|
Back to top |
|
|
meis Nachtdwaler
Joined: 08 Oct 2004 Posts: 102 Location: In mijn eigen fantasiewereldje
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 2:09 am Post subject: |
|
|
Ow.. wat een lekkere vraag weer. Even denken, wat kijk ik uberhaupt op tv.. ER vind ik nog steeds geweldig en Strong Medicine. JAG keek ik ook altijd. En 's nachts natuurlijk Argai op Nickelodeon! Hmm.. Verder kijk ik gewoon echt te weinig tv om er wat over te kunnen zeggen.
````````
Als je tv kijkt, kijk je dan ook naar zenders als MTV? Zo ja, waarom? _________________ Atashi no naka wa anata dake. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 6:20 am Post subject: |
|
|
MTV wil ik nog wel eens naar blijven kijken als ze clip classics, of classic clips, of hoe het heet, uitzenden. de box heeft hier elke avond een uur ofzo alleen maar rock en alternatieve muziek, en als dat voorbij komt blijf ik ook wel eens hangen. TMF kijk ik nooit, want de mainstream muziek van dit moment boeit me pas over een jaar of 10 waarschijnlijk (oude muziek is altijd beter). 't Is niet zo dat ik speciaal de TV voor MTV of de Box aanzet. Sowieso gaat de TV alleen aan als er iets komt dat ik wil zien of als ik me echt verveel, dus vaak komt het niet voor dat ik muziekzenders op heb staan. Bovendien luister ik vrij veel radio, dat is eigenlijk gewoon een muziekzender zonder een of andere idioot die de clipjes aankondigt of reclame waar je je audiovisueel aan kunt ergeren (alleen audio reclame is al erg genoeg). We mis je dan de clips natuurlijk. Een artistieke clip kan ik zeker wel waarderen, maar tenzij de muziek bedoeld is om een clip te maken/ondersteunen, gaat het me toch meer om de muziek zelf.
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 8:41 am Post subject: |
|
|
Meestal luister is Yorin FM. Ze kletsen soms nogal veel, maar de muziek daar is meestal wel leuk. Soms als ik in het weekend samen met mijn zusje en mijn moeder aan het ontbijt zit, staat Classic FM ook wel eens op.
MTV, TMF of de Box? _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Javier Nachtdwaler
Joined: 03 Nov 2004 Posts: 184 Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 10:26 am Post subject: |
|
|
Inwe Surion wrote: | MTV, TMF of de Box? |
Geen van drieën..
Welk merk schoenen draag je? |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 11:50 am Post subject: |
|
|
Mij maakt het niet uit welk merk het is, als ze maar lekker zitten.
Draag je vaak merkkleding? _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 2:16 pm Post subject: |
|
|
Nee, heel weinig. Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit wat voor een kleding ik draag, als ik me er maar goed in voel. Ik draag liever kleding zonder merk dat goed zit, dan iets mét merk, waarin ik me maar beroerd voel.
Hoe zien je nagels eruit? |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 2:54 pm Post subject: |
|
|
Mijn nagels? Wat een vraag... ehm, ik bijt mijn nagels soms een beetje, dus sommigen zijn iets langer dan de anderen. Op de pink van mijn linkerhand zit nog een klein beetje paarse nagellak.
Ook gehuilt bij de Titanic? _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 3:07 pm Post subject: |
|
|
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 3:12 pm Post subject: |
|
|
Gashyr wrote: |
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 4:57 pm Post subject: |
|
|
ben je nu dom of doe je gewoon net alsof? |
|
Back to top |
|
|
meis Nachtdwaler
Joined: 08 Oct 2004 Posts: 102 Location: In mijn eigen fantasiewereldje
|
Posted: Mon Feb 21, 2005 7:05 pm Post subject: |
|
|
Ik doe gewoon net alsof! Hehe, sorry, kon het niet laten.
Ik ben volgens mij nooit echt bedankt voor iets wat ik niet gedaan heb. Misschien wel kleine dingetjes. Die heb ik ook gelijk toegegeven. Ik word wel vaak bedankt voor dingen waarvan ik zoiets heb dat het normaal is om te doen. Zo ben ik afgelopen weekend nog bedankt omdat ik er voor een vriendin was die even moest uithuilen.
``````
Ok, nu andersom, ooit problemen met iemand gehad omdat hij/zij dacht dat jij iets had gedaan wat niet zo was? _________________ Atashi no naka wa anata dake. |
|
Back to top |
|
|
Ral'Ysa Tharoïn Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 5:54 am Post subject: |
|
|
Nu niet meer zo eigenlijk, het was vooral iets wat zich op de basisschool afspeelde. Je kent het wel, "jij hebt geheimpjes doorverteld (wat niet zo bleek te zijn) nu mag je niet meer op mijn kinderfeestje komen."
Wat dan niet waar gemaakt werd, want na een week haten, hadden ze je al vergeven.
--------------
Nu ben ik aan de beurt
Geloof je in ware liefde? En zo ja, wat houdt liefde dan voor jou in? |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 6:27 am Post subject: |
|
|
Ware liefde? Absoluut. Maar één ware Jacob(a)? Neen. Ik vind het een hopeloos romantisch idee dat ik ergens één perfect passende wederhelft heb, maar er zijn nogal wat (niet zo) praktische obstakels.
Ware liefde, oprechte liefde, ik denk dat je die niet alleen moet zoeken in een levensgezel. Liefde is veel groter en universeler. Zoals Socrates vertelde in Plato's Symposium, liefde is het inzien van de Schoonheid van iets (en die Schoonheid is in alle dingen aanwezig, volgens Plato. Lelijkheid is de minime aanwezigheid van Schoonheid, zoals Kwaad een te kleine aanwezigheid van Goed is). Liefde is dingen voor elkaar over hebben, elkaar respecteren en ook met respect behandelen, een vangnet zijn voor de ander maar ook een stimulans, een juiste combinatie van strengheid en tederheid. Maar liefde is bovenal de schoonheid van de ander zien, oprecht kunnen glimlachen als de ander je aankijkt, of het nu gaat om een vriend, vriendin, God of levenspartner. Al die andere dingen zijn slechts eigenschappen, dingen die uit liefde in meer of mindere mate voortvloeien, maar het inzien van de schoonheid is de essentie.
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 12:36 pm Post subject: |
|
|
Tuttig zijn en stoer doen vind ik gewoonweg vreselijk, ik kan daar echt niet tegen. Liegen vind ik ook heel erg, dat vind ik gewoon niet kunnen. Maar natuurlijk kun je liegen op verschillende manieren doen. Als het voor eigen of iemand anders bestwil is, met een goed doel, is het voor mij niet 'illegaal'.
Van wie op deze wereld houd je het allemeest (je kunt drie mensen/dingen/dieren benoemen)? _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
|