Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 13, 2005 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Goh... dat weet ik niet een smeer zo precies... pannekoeken ofzo geloof ik. En toen ik heeeeeeel jong was zat ik graag tussen de struiken, kruisbessen en frambozen. EN onder de pruimenboom, die takken hingen tot op de grond, zag niemand je zitten.

Quote:
Welk dier zou je eens in het echt willen zien
?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Een vos!!! Die zijn zo, zo bijzonder!!!

Vraag: Hoe heb je de aard van je karakter verzonnen, waarom heb je precies dit karakter gekozen??

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 6:28 pm    Post subject: Reply with quote

Oe even graven in mijn geheugen....

Ik wilde eens iets anders dan anders, wel een fighter, maar een echte dus een beetje dom. ook wilde ik wat fanatsy doen.. doe ik nooit! De larps die ik doe zijn vaak lowfantasy en historisch verantwoord. Hoe onraganorcks zul je nu zeggen.. maar een paar jaar geleden was dat anders...

Dus ik koos voor een halfork met een vrolijk goedlachs humeur die wel eens wat uitspatten kan hebben. Ook kwam het binnen het team goed uit 8(de scharlaken vijf) dat er een fighter was....


Wat zie je als je naar links kijkt...?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

bedoel je links voor mij of links voor jou?
Ik moet je teleurstellen, aan mijn linkerkant zie ik het behangpapier dat op de muur hangt. en als ik naar beneden kijk zie ik mijn radio tegen de muur staan. en ook de bak van mijn computer staat er nog ergens tussen. Saai hé! je had beter gevraagd wat er aan mijn rechterkant staat, dat is een pak interessanter, maar dat zeg ik nu niet want die vraag is niet gesteld

------------------

ben je al eens op TV geweest? en waarvoor?
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Jan 15, 2005 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Jaaaa! In de Disney Club toen ik 4 was ofzo. Ik kan me er weinig van herinneren, behalve dat wij de filmpjes tussendoor niet te zien kregen en dat we daar hoofdzakelijk zaten als opvulling naast Irene Moors. En na afloop kregen we allemaal een knuffel.

Daarna ben ik eens op tv geweest omdat ze een film van mij gingen uitzenden. Daar hadden ze me ook voor geïnterviewd, maar ik heb dat hele interview nooit gezien. Ik heb trouwens ook nog steeds de videoband niet terug die ik het televisiestation had gegeven.

Eeeeennn ik zit in een voorlichtingsfilmpje van de C1000 voor nieuwe vakkenvullers. Filmpje heb ik ook nog nooit gezien, ik heb mijn salaris er zelfs nooit voor gehad. Echt, er zitten zoveel oplichters in de filmwereld Smile Maar goed, ik laat dus aan alle vakkenvullers eerste klas zien hoe het wel en niet moet. De opnames waren behoorlijk geestig, dat wel Jippie!

Oooooh en ik heb eens stagegelopen bij een bedrijf die uitzendingen maakte voor geestelijk gehandicapten en daar ben ik ook nog in beeld bij een item wat ik had gemaakt. En als begeleider bij een spelshow. Vreselijk vermoeiend, dat wel Very Happy

Nou en dat was het wel. Ik kreeg laatst trouwens nog een rol aangeboden als object in een snuff-movie en daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Het idee was dat mijn darmen eruit gerukt werden en dat ik op beestachtige wijze werd verkracht. Ehhhhhhhhh.... Niet echt mijn genre, heb ik maar geantwoord Smile

--------------------------------------

En dan de Viva vraag van de dag: wat zijn drie goede en drie slechte kanten van je?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Jan 15, 2005 6:49 pm    Post subject: Reply with quote

heb ik weer een moeilijke...

goed:

Lief, vriendelijk goedlachs
Redelijk gemakkelijk in omgang
Creatief in veel opzichten, duizendpootje

slecht:

Zoetverslaafd
Licht dwangneurtoisch
Ongeduldig en te hard in sommige situaties, eigenwijs hoort daar ook bij.

Wanneer heb je voor het laatst eens goed gelachen?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 10:31 am    Post subject: Reply with quote

Toen ik een minuutje geleden las dat alles goed was van mijn karakter en dat ik gewoon mee kan doen met de LARP!!! Laughing

Het tegenovergestelde: wanneer was je voor het laatst eens flink boos en/of verdrietig?

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 1:08 pm    Post subject: Reply with quote

Dat gebeurt mede laatste tijd te vaak,ben ik bang. De laatste keer dat ik redelijk verdrietig was,was vorige week. De laatste keer echt kwaad en verdrietig is al wel een half jaar geleden. Mijn ex en ik hadden nogal heftige ruzies.....

``````````

Heb je ooit iemand verloren die je erg dierbaa rwas?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Nouja, ik heb nooit iemand verloren die me dierbaar was, behalve mijn Alfred Kwak-knuffel, en mijn Pikachu-ballon Laughing . Dat was toen ik 7/8 jaar was ofzo. Maar ik heb nog nooit een familielid verloren.

We gaan even wat vrolijker doen: wat is de ergste/leukste grap die je ooit hebt uitgehaalt?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 7:45 pm    Post subject: Reply with quote

Dat moet in groep 5 van de basisschool geweest zijn denk ik Razz, ik had ruzie met een klasgenootje, en heb toen een halve liter verf over zijn hoofd uitgegoten :$ zoooo kinderachtig Razz ik kan me echt niet meer voorstellen hoe ik überhaubt op het idee ben gekomen :$

Meest beschamende moment in je leven?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Roos
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Nov 2004
Posts: 33
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 12:18 pm    Post subject: Reply with quote

Dat ik een hap uit glas nam om te proeven hoe glas smaakte... Laughing


De jouwe?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

Inwe Surion wrote:
Nouja, ik heb nooit iemand verloren die me dierbaar was, behalve mijn Alfred Kwak-knuffel, en mijn Pikachu-ballon Laughing . Dat was toen ik 7/8 jaar was ofzo.


Is pokémon al zo oud? of ben jij jonger dan ik dacht? :s


anyways, ik schaam me niet snel, zelfs al doe ik ontzettend domme dingen (en geloof me, ik heb veel domme dingen uitgehaald), maar ik weiger me te schamen voor fouten, hoe stom ze ook zijn. Iedereen doet wel is waar hij later spijt van heeft, dat kun je niet vermijden, dus waarom zou je je er voor schamen?

_______________

wat is je lievelingskledingstuk?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Dominick
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 33
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Nouja, ik schaam me er ook niet echt voor.. maar het was wel behoorlijk stom Laughing (zit ik weer onder mn andere karakter.. Surprised )

Pokemon is idd al zon 6 jaar in Nederland (dus zal nog wel ouder zijn dan 6 jaar Razz).. Wink (Inwe was 13 als ik het me goed herinner..)


Hoeveel karakters heb jij nu al op Raga? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb er maar 1 rondlopen, alleen Xandra. Bevalt me wel zo. Misschien later nog iemand erbij, maar dat moet ik even kijken. Voorlopig eerst met haar verder spelen. Ze bevalt me wel.

`````

Welk nummer kan je echt niet uit je hoofd krijgen?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Tasartir
Sporenzoeker


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 25
Location: Joure

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

de marvellous breadfish Laughing Hij is echt lief, ik dacht eerst dat ze "de motherless breadfish" zongen, dat vond ik echt heel erg zielig :$ maar gelukkig Smile



Beste nummer allertijden?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Next
Page 2 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group