Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Deel 2
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Next

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 4:01 pm    Post subject: Reply with quote

Mijn ergste ongeluk is tegelijk de eerste herinnering van mijn leven. Toen ik twee jaar was vond ik namelijk een manier om uit mijn goedbeveiligde traliebedje te kruipen en van de trap te vallen. Mijn eerste herinnering is dus dat verlichte trapgat waar ik dertig treden naar beneden duikel. Een ontzettend drama, d'r zat een gat in mijn hoofd en mijn ouders hadden net een nieuwe auto gekocht die totaal onder het bloed kwam te zitten en mijn vader moest vanaf de andere kant van de stad naar het ziekenhuis fietsen, met achterop zijn beste vriend die toevallig op dat moment straalbezopen was. Goed, het was denk ik iets minder spectaculair allemaal, maaaaar toch geloof ik dat op dat moment een rare verschuiving in mijn hersenen heeft plaatsgevonden die nooit meer goed is gekomen...

Aldus.

Is er iets wat de meeste mensen niet van jou weten?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Mensen weten zoveel niet van mij denk ik. Te veel om op te noemen zeg maar. Ik zit te denken of ik een specifiek iets weet, zonder dat ik gelijk te veel van mezelf blootgeef... Wat boeit het ook. Iets dat veel mensen niet van mij weten is dat mijn moeder in een inrichting heeft gezeten van mijn 11e tot mijn 17e... dat verklaart wel een deel he Wink

Owja.. en dat ik OC ook een halfling ben! Zowel qua lengte als eetgewoontes Razz

``````

Zelfde vraag, ander persoon!
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ik zou het eigenlijk niet weten.. dat zou je de anderen moeten vragen. Ik ben best open en vertel veel. Ze mogen ook wat mij betreft alles van me weten.

Dus.. vraag maar raak

Welke vraag zou je nooit aan iemand durven stellen?

Oh.. ik herinner me ineens dat ik voorheen mijn gewicht nooit vertelde, aan niemand, behalve mijn moeder geloof ik. Dat was mijn grootst bewaarde geheim. Nu ik bijna 30 kg lichter ben is dat geheim minder belangrijk..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
meis
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:27 am    Post subject: Reply with quote

Ik durf eigenlijk alles wel te vragen aan mensen, maar het hangt wel van de situatie af. Ik zou zomaar op straat een onbekende sommige vragen toch niet gaan stellen, maar in een gewoon gesprek weer wel. Mensen mogen mij ook alles wel vragen, ik beantwoord toch zo goed als alles wel.

``````
Zijn er vragen die je absoluut niet zou beantwoorden?
Javier
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 11:01 am    Post subject: Reply with quote

Jazeker, die zijn er wel.. Razz

Heb je een digitale camera?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Theresia Koffie
Duister als de Nacht

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 12:28 pm    Post subject: Reply with quote

Ja ik heb een digitale camera...

Ik ben niet zo heel erg open over mijn verleden. Dat komt omdat mijn broer ook larpt en ik zijn privacy niet wil schenden... Maar voor de rest mag iedereen me alles vragen.
Wat ik ook niet zo snel vertel is: Ik vind bevallen van kinderen behoorlijk traumatisch. Het heeft mij iig beide keren een enorme deuk gegeven. Niets van al dat roze wolkjes gebeuren wat je in de libelle enzo leest..... Crying or Very sad
Je krijgt er uiteindelijk veel voor terug maar voor mij hoeft dat dus echt niet meer...

volgende vraag:
Wat zijn je lievelings bloemen en waarom....?

Last edited by Theresia Koffie on Fri Feb 04, 2005 12:48 pm; edited 1 time in total
Back to top
meis
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben echt helemaal gek van witte rozen en zonnebloemen! Zonnebloemen alleen niet in mijn fantasie.. daar zijn ze altijd eng.. Hmm.. zal wel weer aan mij liggen ^^

```````

Heb je planten op je kamer/in je huis?
Uriel
Dromenvanger

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Jazeker, zonnebloemen wel te verstaan. Pitjes meegenomen uit Utrecht en hier geplant in een potje. Ik hoop dat ze de komende weken ook nog overleven. Mijn duimen zijn allesbehalve groen.

------

Wat was je meest nutteloze aankoop aller tijden?
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

Dat zijn er zó veel! Meestal kocht ik op de Koninginnedagmarkt in Nieuw-Vennep altijd van die flutdingen zoals een klein portemonnee'tje of iets dergelijks...

Wat is de ergste en engste nachtmerrie die je ooit gehad hebt?
Galliminus
Leeuwenhart

PostPosted: Sat Feb 05, 2005 10:05 pm    Post subject: Reply with quote

Tsja.. een paar jaar geleden werd mijn vriendin wakker toen ik angstkreten uit aan het slaan was en wat op en neer lag te schudden in bed..

Ik droomde dat ik op de katten moest passen van een vriend van me in een klein rijtjeshuis, deze was op vakantie.
( deze heeft niet eens katten en woont in een flat) ,.. maar ik zat achter een PC en het werd donker binnen.. ook het beeldscherm ging eraan.. Toen werd ik al bang in mijn droom..

Ik hoorde op de boven etage een kind huilen en ging in de gang kijken.
Boven aan de trap stond een naakt jongetje van een jaar of 7 wat geheel blauw zag alsof hij dood was.. Deze kwam de trap afgelopen richting mij en viel toen van de trap en kwam op mij terecht,.. toen raakte ik in paniek...

Dat was het moment dat mijn vriendin mij wakker schudde,,, (de schat!!)
Ik ben enkele dagen overstuur geweest door deze droom en krijg nu nog een akelig gevoel ik erover schrijf... Dit is wel degelijk de nachtmerrie die me het meest heeft aangegrepen..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 12:30 am    Post subject: Reply with quote

De laatste cd die ik gekocht heb is "T.he Good Son" van Nick Cave. Ik koop nog met enige regelmaat cd's. Mp3's gebruik ik meer om te zien of ik bepaalde muziek leuk vind. Muziek die echt de moeite waard is wil ik op cd hebben.

----------------------------
Wat is je favoriete verkeersbord?
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 8:48 am    Post subject: Reply with quote

Die gele silhouetten van kinderen die de straat oversteken, die je wel eens ziet bij scholen. Dat was een project van mijn vader toen hij bij 3VO werkte en hij was er zo trots op!

--------------------------

Wat de meeste mensen niet van jou weten...
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ik denk dat niet zoveel mensen daarop gaan antwoorden Laughing
Javier
Nachtdwaler

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Dat ik helemaal niet zo braaf ben zoals ik lijk... Evil or Very Mad

---------------------------------------------------------------------------

Wat staat er allemaal rond jouw computer?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
meis
Nachtdwaler

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Whahaha! Wat niet?! Ok, ik ga opnoemen. Rond mijn computer staan bekers, glazen, GBA-spellen, lucifers, kaarsen, boksjes, lege cd-hoesjes, stof(zwarte en roze), patroon, badeendjes, wingums, bankafschriften, papieren van de SZ in Haren, een kamerhuurcontract, een schetsblok, notitieblokje, een foto van mij als 2-jarig meisje, patroonpapier, kleermakerskrijt, muismat (ooksl heb ik geen muis) ratten- en muizengif. door Luka gesigneerde koekjes, mijn webcam, volle cd-hoesjes, een fornuis-aansteker. een gum en potloden, sterilon en overschrijfpapieren. Jemig... Dit is alles wat er op mijn bureau in de buurt van de computer ligt. Er ligt nog zooooo veel meer.... (ja, ik heb te veel spullen in een te kleine kamer)

```````

Ook carnaval gevierd?
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Next
Page 9 of 20

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum