Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Pace Myosotis
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Simeon Warlandt
Sporenzoeker


Joined: 01 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ik vind het wel erg vervelend dat je er niet in kon komen. Het is zeker niet zo dat het mijn bedoeling was om een contactpoging af te kappen. Echter, jij was op zoek naar magiërs en er is waarcshijnlijk in heel Raganorck geen persoon te vinden die minder magisch is dan Simeon. Wees welkom om bij de haard te komen zitten en gewoon te babbelen over van alles, zoals al aangeboden. Maar als je magiërs zoekt ben je bij dat clubje niet aan het juiste adres. Hoewel één van de anderen misschien weet waar ze zich ophouden.
Enne...ik zit er ook zeker nog niet lang bij, en al helemaal niet met dit personage. Kijk maar naar de aanmeldddatum. Ik heb me er alleen brutaal ingegooid met een karakter dat IC iedereen al kent.
Als er ergens geen spel is te vinden is het misschien inderdaad handiger van draad te verhuizen. Maar geef het niet op, je karakter is veel te gaaf daarvoor!
_________________
**De schoonheid des levens zit in de details**
Back to top
View user's profile Send private message
razzemedallion.
Guest





PostPosted: Fri Feb 04, 2005 1:27 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi pace..
Nou, als Razz heb ik wel op je gereageerd aan de bar toen je het had ovcer studenten.
Je vraag was niet naar mij toe, maar toch wurmde ik me erin omdat je duidelijk iets zocht met magie.
Doch de reacties bleven uit en je ging idd met simeon verder waardoor ik ook gewoon verder mijn ding deed uiteraard.

Wat erna gebeurde was ene vervolg van de larp, het gesprek tussen razz en manesni, doch je moet dat zien in de lokatie dta het is. We zitten in ene herberg dus er kunnen veel mensen posten elk in hun hoekje van de herberg maar toch in dezelfde draad.Het zou misschien slimmer zijn voor elke tafel in de herberg ene draad aan te maken ,maar dat werkt ook niet echt, dus het gesprek tussen mij en M hadden er niets mee te maken en was niet om jou te negeren, integendeel, het was ergens in een hoekje, jij kon gewoon verder.
Wat je wel had kunnen doen was je bvb in de conversatie mengen, als je op zoek bent naar tovenaarsen je ziet dat er 2 aan het praten zijn, doe gerust mee, je kan een vuurbal naar je kop krijgen als je stoort of een aangename reactie, maar je bent bezig met iets en werkt jezelf zo in het spel..

Ik kan andere 'dolende'spelers ook alleen maar aanraden om wat andere spelers op te zoeken op het moment dat deverveling toeslaat, je ergens via een post in hun pad te begeven en 9/10 ga je met hen mee een avoontuur beleven.
In ieder geval heb je conversatie; en dat geeft de spelleiding dan weer tijd om iets voor je te maken en te verzinnen, want ook zij hebben allemaal eendruk leven..

Stick around..Smile



Ooops, da mocht niet Smile
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group