Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Pace Myosotis
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Zou je denken dat therapie werkt..?? Confused Een Raganorcker is toch al een beetje gestoord Wink


En Pace: maakt niet uit van de vertaling, ik ben het ook gewend dat L.ove liefde word enzo, dus daar raak je vanzelf aan gewend Wink

-xxx- LaLa
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Fantastisch, Pace!!! Applaus! Laughing
Kom je ook naar de larp op 22 januari??

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

hee, jou ken ik Razz
Maar ehm.. ga je nou écht aan IEDEREEN vragen of ie naar de larp komt..??Razz

-xxx- LaLa
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

ik zou dolgraag willen, maar deze jongen hier heeft dan examens 4 in totaal en de eerste valt toch wel net op 22 januari (echt waar op een zaterdag) Crying or Very sad
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, aan iedereen, tenzij het een dag vóór 22 januari is Laughing .

Wat vervelend, Pace! Ik hoop dat je het volgende evenement wel kunt komen. Ik kan je alle info geven die je wilt horen over het eerste! *roddel, roddel* Wink

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

Er kan beter wat volk komen naar de tien torens, er is daar geen leven.
ik zit daar maar in de herberg.
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

Ik zal eens op bezoek gaan in de herberg, als je even wacht?

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, wij gaan je alles vertellen Very Happy

Ik wil wel een nieuw karakter aanmaken die een mage is, maarja, ik ga 't nu even doen met Icy en Kirsten Smile

-xxx- LaLa
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

Maak maar even geen nieuwe karakters aan, Laura. Je hebt er wat mij betreft wel even genoeg.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

That's what I zei Very Happy Ik ga t doen met Icy en Kirsten Wink
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Guest






PostPosted: Wed Feb 02, 2005 11:12 pm    Post subject: Reply with quote

Dit is hier toch niet wat ik er van verwacht had. Als nieuweling geraak je er moeilijk in, heb ik de indruk. Sorry, maar ik hou het voor bekeken... Het oogt allemaal te chaotisch.

gegroet!
Back to top
Guest






PostPosted: Wed Feb 02, 2005 11:13 pm    Post subject: Reply with quote

ow, en dat was dus van mij, Myosotis Pace
Back to top
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 02, 2005 11:27 pm    Post subject: Reply with quote

Stoppen met Pace???
Dat zou zonde zijn...
Wat vind je verwarrend, of wat kost je moeite, wij kunnen er bij helpen...of jouw commentaar meenemen.

Je hebt een potentieel intrigerend karakter neergezet, zelf zou ik het jammer vinden als je zou stoppen...zou je wat onderbouwend commentaar kunnen geven?
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 2:55 am    Post subject: Reply with quote

ik heb je mailtje gehad. Wel ja, om het dus even uit te leggen.
Ik vind de hele setting, de sfeer en dergelijke zeer interessant, en het is leuk dat alles zo open is, net wat ik zocht. Ik dacht, ik ga me er maar in smijten. Ik was zeer gemotiveerd.
In de herberg was er al een groepje en die mensen bleken elkaar al zeer goed te kennen. Uiteindelijk kwam ik dan toch in contact met iemand (ahja, dat weet jij natuurlijk wel) , en het zag er naar uit dat daar veel potentieel in zat, en dat het avontuur ging beginnen. Ik moest dan zelf een gesprek aanknopen met het groepje aan de haard, maar die poging is niet gelukt Crying or Very sad .
Plots leek het zelfs te zijn dat ik er niet was. Mijn vraag werd niet beantwoord denk ik (tenzij ik daar over gelezen heb), en een gesprek tussen Razzemedaillon en Manesni Ryloth volgde. Het leek ergens totaal anders te zijn. Het was allemaal een beetje absurd. Question

Ik denk dat ik begrijp hoe de nieuwe leden van Poortwereld zich moeten voelen als ze er nu bijkomen. Twisted Evil

Misschien is het allemaal een beetje een ongelukkig toeval, maar ik heb dus echt de indruk dat je er echt al lang moet bij zijn om mee te kunnen doen. De mensen die mij hadden toegevoegd op msn en waar ik dus contact mee heb gehad bleken ook allemaal al meer dan 1 rol te hebben. Dus zelfs nieuwe leden zijn niet meer zo nieuw...

Ik zal nog even mijn best doen om ergens een start te vinden. En wie weet lukt het deze keer wel. Ik ga dan maar een willekeurige toren binnen, in de hoop daar magiërs aan te treffen. Very Happy

Misschien is het wel handig om ergens in de stad, een soort informatiebalie te plaatsen, een soort ombudsman (of -vrouw), die nieuwe stadsmensen kunnen helpen hun weg te vinden in de stad (ok ja, dat is letterlijk gezien onmogelijk in deze stad, maar je snapt wat ik bedoel...).

die, naargelang het doel van het karakter, kan aanwijzen waar je best begint. Ik denk dat die kleine duw noodzakelijk is, en dat merken we zelf in de poortwereld ook wel.

PS: de poortwereld is PbeM RPG, mijn allereerste RPG, en ik ben er nog steeds bij Wink
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Feb 03, 2005 10:17 am    Post subject: Reply with quote

Pace, ik begrijp wat je bedoelt en wat je hier aankaart is momenteel het grootste probleem van Raganorck: er zijn verhaallijnen genoeg, maar zij zijn bedacht door de spelleiders van de larp en nog niet gecoördineerd met de overige moderators van Raganorck. En aangezien de spelleiders de afgelopen weken hun echte levens hebben ingewisseld voor larpwerk, heeft het forum een tijd op zijn achterste gelegen.

Op dit moment zijn diezelfde spelleiders aan het bijkomen van diezelfde larp en respectievelijk tentamens, werkstress en buitenlandstage aan het overleven, en aldus, ligt het forum nog steeds plat. Er staat een vergadering gepland om de moderators weer op één lijn te trekken met de spelleiders, maar op dit moment wil dat ook niet vlotten, aldus, ligt Raganorck nog steeds plat.

We werken dus aan dit probleem, want je bent zeker niet de enige, maar het gaat nog wat tijd in beslag nemen. In de tussentijd zal ik eens kijken of je niet mee kan doen in één of ander verhaal, want dat je hier nu zo niets zit te doen, is natuurlijk niet de bedoeling....

Uiteraard hoop ik natuurlijk wel dat je blijft Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group